Moldova Agroindbank, într-o nouă locaţie în Chişinău - mai modernă şi spaţioasă

Conceptul noii locaţii porneşte de la transparenţa activităţii derulate în interior şi implică soluţii de interacţiune digitală şi asistenţă individuală acordată clienţilor-persoane fizice. Sucursala are un design nou care invită clienţii să descopere serviciile şi produsele MAIB, cu un spaţiu deschis şi primitor care le oferă o experienţă diferită şi cât mai plăcută.

”Conceptul sucursalelor Moldova Agroindbank se diferenţiază nu doar prin noul design, dar şi prin interacţiunea între angajaţii băncii şi clienţii noştri, având menirea de a le oferi o nouă experienţă de banking. Clienţii întotdeauna au fost şi vor rămâne în centrul atenţiei noastre. Iată de ce tindem să modernizăm şi să simplificăm procesele bancare, astfel încât să uşurăm clienţilor viaţa şi să facilităm interacţiunea lor cu banca.

În acelaşi timp, MAIB este într-un pas cu timpul şi răspunde operativ provocărilor actuale. În context, pe lângă modernizarea reţelei de sucursale, am accelerat procesul de digitalizare a serviciilor bancare, găsind un echilibru între canalele tradiţionale de deservire şi inovare digitală.

Acum, putem spune cu certitudine că clienţii MAIB au o bancă întreagă chiar în buzunar şi pot efectua un şir de operaţiuni bancare de la distanţă din confortul casei lor, iar sucursala devine locul pentru dezvoltarea ş aprofundarea relaţiilor cu banca”, a declarat Serghei Cebotari, preşedintele Comitetului de Conducere al Moldova Agroindbank, cu ocazia deschiderii sucursalei.

Clienţii vor avea parte de o primire personalizată încă de la intrare, ceea le va permite să-şi eficientizeze timpul petrecut la bancă. „Bine aţi venit” va fi oferit clienţilor de consultanţii noştri, numiţi meeter greater, care îi vor orienta către punctele de interes, precum şi le vor fi alături cu sfaturi şi soluţii, reieşind din nevoile fiecăruia. În special, ei au rolul de a ajuta clienţii să facă cunoştinţă cu posibilităţile de utilizare a serviciilor digitale, a aplicaţiei mobile APP MAIBank, a terminalelor de autoservire.

În noua sucursală, MAIB pune la dispoziţia clienţilor săi spaţii de aşteptare confortabile, o reţea de dispozitive digitale în zonă de autoservire 24/7, dar şi un bancomat multifuncţional cu funcţia de autoservire, care sprijină ideea de digitalizare a băncii noastre.

 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok