Echipa maibank: istorii între cafea și digital banking

Lucrează la dezvoltarea aplicației mobile maibank, pentru ca bankingul să fie simplu, sigur și ușor, digital, direct din telefon. Sunt pasionați de tehnologii, de experiența clientului și dedicați să transforme orice provocare într-o nouă funcționalitate comodă în maibank. Dincolo de pasiunea profesională pentru maibank, formează o echipă unită și prietenoasă, pe care te invităm să o descoperim împreună.

Cum își încep membrii echipei maibank dimineața și ce obiceiuri îi ajută să fie productivi?

Vitalie, back-end .net developer: Dimineața mea începe cu pregătirea micului dejun, cu savurarea acestuia urmărind în paralel un video pe YouTube, iar ca să-mi mențin productivitatea fac sport sistematic.

Vladimir, maibank solution architect: Diminețile mele încep cu o cană generoasă de cafea și o discuție rapidă cu colegii, pentru a ne energiza și a ne sincroniza pentru ziua care urmează. Apoi, ne concentrăm asupra sarcinilor, utilizând instrumentele noastre de productivitate preferate pentru a ne asigura că rămânem organizați și eficienți pe tot parcursul zilei.

Egor, senior mobile android: Alergarea a 5 km înainte de serviciu dă  +10 puncte de veselie, iar micul dejun +3 puncte de bunătate.

Care sunt cele mai memorabile și amuzante experiențe pe care le-ai avut în activitatea zilnică?

Daniel, QA manual: Cea mai memorabilă experiență este un caz primit spre investigare de la Serviciul Suport Clienți. Clientul încerca să se logheze în maibank, dar chiar la prima etapă primea eroare. Până la final s-a descoperit că, pur și simplu, clientul nu era conectat la Internet. 

Vladimir, maibank solution architect: Una dintre cele mai amuzante experiențe a fost atunci când un client ne-a contactat, spunând că a introdus codul PIN greșit de trei ori și cardul său a fost blocat. După o analiză atentă a situației, am descoperit că nu a introdus niciodată codul PIN corect în primul rând!

Alexandra, product owner: Clientul a sunat panicat că nu își găsește cardul în aplicație, iar după investigare s-a adeverit că el singur l-a ascuns de soție.

Ce obișnuiești să faci atunci când lucrurile nu-ți reușesc așa cum te așteptai?

Vitalie, back-end .net developer: Fac câțiva pași înapoi în momentul când mă abat de pe calea potrivită și analizez, încercând să fiu calm.

Cristian, QA automation: De obicei, atunci când lucrurile nu-mi ies așa cum mă aștept, prefer să iau o pauză pentru a mă detașa. Schimbarea mediului și discuția cu colegii mă ajută mereu să văd altfel lucrurile și să găsesc soluția potrivită.

Daniel, QA manual: În primul rând, încerc sa analizez situația și să găsesc cauza care a dus la eșec/greșeală, apoi lucrez să o înlătur și încerc din nou. 

Vladimir, maibank solution architect: Atunci când lucrurile nu se desfășoară așa cum mă aștept, prefer să iau o pauză scurtă și să mă gândesc la abordările alternative. Uneori, cele mai bune soluții apar atunci când ne eliberăm mintea și începem să gândim dintr-o perspectivă diferită.

Care sunt cele mai inspiraționale și motivante momente care ți-au influențat viața profesională?

Vitalie, back-end .net developer: Sunt foarte motivat să aflu cât mai multe. Îmi place să studiez și să fiu în mișcare continuă.

Dmytro, system analyst: Cândva am mers într-o excursie la una dintre fabricile Coca-Cola și am fost impresionat de modul în care sunt stabilite procesele de producție: fiecare specialist are o foaie de parcurs - un scenariu prin care realizează anumite acțiuni. Toate aceste acțiuni asigură funcționarea neîntreruptă a instalației. Aceasta m-a inspirat să mă dezvolt în direcția IT.

Care este cea mai valoroasă lecție pe care ai învățat-o în banking?

Vitalie, back-end .net developer: Este necesar să maximizăm aria de responsabilitate și să învățăm rapid să înțelegem ce este necesar aici și acum.

Daniel, QA manual: Cea mai valoroasă lecție pentru mine este că munca în echipă și colaborarea eficientă sunt cheia succesului. Comunicarea și sprijinul reciproc sunt esențiale pentru a face față provocărilor zilnice și pentru atingerea rezultatelor dorite. 

Vladimir, maibank solution architect: Cea mai valoroasă lecție pe care am învățat-o din experiența mea în domeniul bancar este că tehnologia poate fi o unealtă puternică în lupta împotriva fraudelor și a infracționalității financiare. Cu instrumentele și tehnologiile potrivite putem crea un mediu mai sigur și mai eficient pentru clienții noștri.

Ce sfaturi ai oferi profesioniștilor care doresc să se alăture echipei maibank?

Vitalie, back-end .net developer: Să dea cât mai multe întrebări și să își expună propria viziune pentru rezolvarea problemelor chiar din primele zile de activitate.

Cristian, QA automation: Chiar daca nu ai lucrat în domeniul bancar, încearcă! Fii perseverent, fii dornic de a afla lucruri noi și spune „DA” provocărilor.

Vladimir, maibank solution architect: Le-aș sugera să rămână deschiși la noi idei și să fie dispuși să învețe constant. În plus, este important să fii pasionat de tehnologie și să îți dorești să faci o diferență în viața clienților.

Aceasta este echipa maibank: o echipă dedicată, energică și inovatoare, mândră să îmbunătățească în mod constant experiența digitală a clienților maib. În spatele fiecărei tranzacții mobile fără efort, există ore de muncă, râsete, cafea și, cel mai important, o echipă pasionată de banking și tehnologii inovatoare.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok