#TotiSuntemDiferiti: maib susține campania care promovează incluziunea persoanelor cu Sindromul Down

Pe 21 martie, cu ocazia Zilei Mondiale a Sindromului Down, maib s-a alăturat în premieră campaniei care susține persoanele afectate de această cauză genetică. Echipa maib a răspuns provocării într-un mod creativ și energic: a purtat ciorapi desperecheați, care semnifică solidaritate, diversitate și spirit de incluziune.

Ciorapii colorați și desperecheați sunt mai mult decât un accesoriu – reprezintă o celebrare a unicității cromozomiale a persoanelor cu Sindromul Down și sunt un mesaj de acceptare și respect. Într-un mod simplu, dar de impact, maib a transmis angajamentul său față de diversitate și incluziune, valori fundamentale care ghidează cultura băncii. 

Doina Fetco, Directoare Marketing la maib:

„De la pulovere de Crăciun și cămăși naționale, până la ținute care celebrează diversitatea, maib încurajează mereu echipa să se exprime creativ. Anul acesta, am ales să ne demonstrăm sprijinul față de persoanele cu acest sindrom printr-un gest simbolic, purtând ciorapi diferiți. Astfel, ne propunem să arătăm că fiecare persoană este unică și merită respectul nostru.”

În plus, echipa maib a împărtășit imagini cu ciorapii fără pereche pe rețelele sociale, folosind hashtagurile #TotiSuntemDiferiti și #RockYourSocks, pentru a răspândi mesajul de conștientizare și susținere.

Campania este inspirată de Ludmila Adamciuc, mama Beatriciei, o fetiță cu Sindromul Down, și Președintă a AO „Prietena Mea”, clientă maib

Totodată, acțiunea este aliniată politicii maib de responsabilitate socială corporativă și face parte din angajamentul continuu al băncii de a promova un mediu divers și incluziv, în care fiecare persoană este acceptată și apreciată.

Tu conduci. maib

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok