Manager customer care

Pe această poziție vei contribui la asigurarea suportului la distanță pentru segmentul de clienți persoane juridice, cât mai rapid și calitativ.

În acest rol vei avea următoarele sarcini:

  • Escaladarea cazurilor cu care se adresează PJ prin apel telefonic, colaborarea cu alte departamente pentru soluționare;
  • Primirea apelurilor de la clienți PJ pe diverse solicitări/ întrebări/ concretizări si deservirea calitativă a acestora;
  • Abordare individuală și gestionarea corectă a adresărilor clienților PJ prin apel telefonic. 

Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:

  • Studii în domeniul economic/financiar;
  • Experiență bancară în domeniul suport clienți;
  • Atenție la detalii, ritm înalt de lucru, capacitatea de a asculta, abilități de comunicare (verbală și în scris);
  • Rezistență la stres și flexibilitate la schimbări;
  • Cunoaşterea fluentă a limbilor română, rusă.

În echipa maib vei beneficia de:

  • Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
  • Tichete de masă;
  • Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
  • Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
  • Gamă largă de reduceri la partenerii maib.

Funcția este localizată în: Chișinău.

Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.

*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.

Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!

 

сделай первый шаг

заполните поля ниже и мы свяжемся с вами

(.doc,.pdf,.docx,.rtf)
удалить файл
мы гарантируем безопасность информации, предоставленной при заполнении онлайн-заявки.
Заявка принята!
ваш запрос успешно отправлен и будет обрабатываться с понедельника по пятницу, с 9:00 до 17:00.

если вы подали заявку в нерабочее время, в выходной или праздничный день, мы свяжемся с вами на следующий рабочий день.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok