Anunț privind lucrările de mentenanță planificate pe data de 22 septembrie 2024

Update 22.09.2024 14:50 

Lucrările de mentenanță planificate au fost finalizate cu succes, iar toate sistemele noastre funcționează acum în regim obișnuit. 

Îți mulțumim pentru răbdare și încredere! Suntem mereu dedicați să îți oferim servicii de calitate și o experiență cât mai plăcută cu maib. 

 

Update 22.09.2024 12:03

Dragă client, 

Lucrările de mentenanță la infrastructura noastră operațională continuă, iar echipa noastră depune toate eforturile pentru a restabili funcționarea normală a serviciilor cât mai curând posibil. 

Estimăm că sistemele vor fi din nou disponibile după ora 14:30, astăzi, 22 septembrie 2024. 

Între timp, te îndemnăm să utilizezi aplicația de mobile banking maibank pentru a efectua plăți online și alte operațiuni disponibile. 

Te vom ține la curent și îți vom comunica imediat ce sistemele vor fi din nou funcționale. 

Îți mulțumim pentru răbdare și înțelegere! 

 

Dragă client,

Continuăm să lucrăm pentru a îmbunătăți infrastructura noastră operațională, astfel încât să asigurăm servicii și experiențe de calitate oriunde și oricând.

Astfel, te informăm despre faptul că mai multe servicii vor fi temporar indisponibile începând cu ora 00:00 pe 22 septembrie 2024, fiind parte a unui proces amplu de modernizare a sistemului maib.

Finalizarea lucrărilor și restabilirea funcționării serviciilor este estimată în jurul orei 12:00 pe data de 22 septembrie 2024.

Servicii disponibile pentru clienții persoane fizice în timpul lucrărilor:

  • Transferuri P2P (transferuri între carduri);
  • ATM (fără schimb valutar);
  • Plăți cu cardul în magazine;
  • Plăți online cu cardul.

Servicii indisponibile pentru clienții persoane fizice în timpul lucrărilor:

Aplicația maibank:

  • Transferuri între cont/cont, cont/card și card/cont;
  • Transferuri MIA;
  • Transferuri IBAN, T2C (primirea transferurilor internaționale);
  • Produse de creditare;
  • Produse de asigurare;
  • Operațiuni cu depozite;
  • Operațiuni cu carduri (deschiderea de noi carduri, închiderea cardurilor);
  • Operațiuni cu conturi curente (deschiderea conturilor, retrageri din conturi, completarea conturilor);
  • Plata utilităților;
  • Verificarea soldurilor pe depozite, conturi curente și conturi de credit;
  • Actualizarea datelor personale;
  • Înregistrarea noilor clienți.

Aplicația BankFlex: toate operațiunile din sistem.

Aplicația Estatement: generarea extraselor de cont.

ATM: schimb valutar.

Contact Center:

  • Conturi curente: consultanță privind tranzacțiile efectuate, soldurile și extrasele de cont;
  • Credite și depozite: consultanță privind soldurile, acumulările și extrasele de cont;
  • Verificarea soldurilor pe conturi, depozite, conturi curente și credite.

Terminalele de autoservire vor fi de asemenea dezactivate pe durata lucrărilor.

Pentru clienții corporativi și clienții Business Banking, următoarele operațiuni vor fi indisponibile:

  • Aplicația BankFlex (orice operațiuni, inclusiv vizualizarea conturilor și soldurilor);
  • Aplicația maib business (orice operațiuni, inclusiv vizualizarea conturilor și soldurilor);
  • Aplicația Estatement și alte canale electronice de generare a extraselor de cont;
  • Alimentarea cu numerar la aparatele CDM.

Cerem scuze pentru inconvenientele temporare și mulțumim pentru înțelegere!

Echipa maib

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok