Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă organizarea licitaţiei privind achiziţia, implementarea şi mentenanţa unei soluţii automatizate de analiză a activităţii clienţilor băncii şi monitorizare a tranzacţiilor acestora cu partenerii lor (soluţie de tip AML).
Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022 444 078.
Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1. Experienţa relevantă (nu mai mică de 3 ani) a ofertantului în domeniu.
2. Experienţa generală în domeniu, partenerii de afacere: se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari ai proiectelor similare implementate de participantul la licitaţie, scrisori de recomandare din partea unor beneficiari (Formularul anexa nr.5).
3. Autorizarea de la producătorul programului informatic pentru dealer specializat şi ca partener al acestuia. Compania urmează la fel să confirme că dispune de specialişti certificaţi în domeniu (prezentarea copiilor autorizaţiilor/certificatelor de la vendorul produsului).
4. Rapoartele financiare ale participantului pentru anul 2013 şi cele disponibile pentru anul 2014.
5. Calitatea produsului – confirmată de certificate de calitate (daca există pentru astfel de sisteme).
6. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat (pentru rezidenţi) – se prezintă:
6.1. copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
6.2. copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;
6.3. licenţa sau autorizaţia pentru activitatea permisă;
6.4. copia extrasul din Registrul de stat al întreprinderilor şi organizaţiilor de la Camera Înregistrării de Stat a Ministerului Justiţiei al Republicii Moldova.
7. Informaţia despre participantul la achiziţia efectuată de BC “Moldova Agroindbank”SA (Formularul Anexa Nr.10).
Modul de întocmire a ofertelor:
a) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
b) Se prezintă numai o singură ofertă pentru bunurile şi serviciile solicitate;
c) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.
Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
- mun.Chişinău, str. Miron Costin, nr.9 , biroul 506;
Persoane de contact:
- Petru Dubrovin, e-mail: petru.dubrovin@maib.md; tel/fax 44-40-78, 068 640 680;
- Stela Recean, e-mail: stela.recean@maib.md; tel. 022 62-76-19;
- Stanislav Ene, e-mail: stanislav.ene@maib.md; tel. 022 44-53-06; 069-102-763;
Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
- 21 noiembrie 2014, inclusiv, orele 17-00
Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.
Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul cîştigător al achiziţiei.