Procurarea mobilierului autohton

Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă licitaţia privind procurarea, instalarea, deservirea şi reparaţiea mobilierului confecţionat (autohton) şi importat pentru necesităţile BC”Moldova-Agroindbank”S.A.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. (022) 444-078.

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1. Informaţia despre participantul la licitaţia privind procurarea, instalarea, deservirea şi reparaţia mobilierului confecţionat (autohton) şi importat pentru necesităţile BC”Moldova-Agroindbank”S.A. (Formularului - anexa Nr. 5);
2. Confirmarea experienţei ofertantului în domeniu nu mai puţin de 5 ani şi informaţia privind proiectele si contractele similare în perioada ultimilor 5 ani. Prezentarea unor recomandări din partea beneficiarilor serviciilor care sunt obiectului licitaţiei va fi un avantaj;
3. Situaţia financiară a ofertantului – se prezintă rapoartele financiare pentru aa. 2013 şi trimestul I a. 2014 (preferabil auditate);
4. Confirmarea înregistrării a ofertantului la organele de stat – se prezintă:
4.1 copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
4.2 copia certificatului de înregistrare ca plătitor de TVA;
4.3 copia licenţei şi autorizaţiei pentru activitatea permisă;
4.4 copia extrasului din Registrul de stat al Camerei Inregistrarii de Stat;
5. Confirmarea bunurilor, achiziţia căror este obiectului licitaţiei, standardelor de calitate şi conformitate în vigoare;
6. Lista personalului specializat şi atestat în domeniul respectiv cu indicarea funcţiilor deţinute;
7. Existenta spaţiului si utilajului necesar pentru desfăşurarea activităţii de producere a mobilerului;
8. Lista materialelor şi pieselor folosite la producerea mobileruluii, furnizorii acestora cu confirmarea lor prin certificate de calitate;
9. Posibilitatea de executare a mai multor comenzi concomitent;
10. INFORMAŢIA DESPRE PARTICIPANTUL LA ACHIZIŢIA EFECTUATĂ DE BC”MOLDOVA-AGROINDBANK”S.A.'' (Formularul Anexa Nr.10).

Modul de întocmire a ofertelor:
a) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
b) Se prezintă numai o singură ofertă pentru bunurile solicitate;
c) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
d) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.

Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • mun.Chişinău, str. M.Costin, nr.9 , biroul 506;

Persoane de contact:

  • Petru Dubrovin, e-mail: petru.dubrovin@maib.md; tel/fax 022 444-078, 068 640 680;
  • Iurie Melnic, e-mail: iurie.melnic@maib.md; tel/fax 31-09-38

Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • 01 august 2014, inclusiv, orele 17-00

Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.

Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul cîştigător al achiziţiei

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok