Achiziţia mobilierului confecţionat (autohton) şi importat (inclusiv fotolii, scaune şi taburete), inclusiv instalare, deservire şi reparaţie conform necesităţilor B.C.”Moldova-Agroindbank”S.A.

Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă licitaţia privind achiziţia mobilierului confecţionat (autohton) şi importat (inclusiv fotolii, scaune şi taburete), inclusiv instalare, deservire şi reparaţie conform necesităţilor B.C.”Moldova-Agroindbank”S.A.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022-444-078.

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1.    Confirmarea experienţei ofertantului în domeniu nu mai puţin de 5 ani şi informaţia privind proiectele si contractele similare în perioada ultimilor 5 ani. Prezentarea unor recomandări din partea beneficiarilor serviciilor care sunt obiectului licitaţiei va fi un avantaj;
2.    Situaţia financiară a ofertantului – se prezintă rapoartele financiare pentru   anul  2015 (preferabil auditate);
3.    Copia certificatului de înregistrare a subiectului impunerii cu TVA; 
4.    Copia extrasului din Registrul de stat al întreprinderilor şi organizaţiilor;
5.    Copia documentelor de autorizare (licenţii, autorizaţii, etc.), necesare pentru activitatea care face obiectul achiziţiei, valabile pentru anul 2016;
6.    Lista personalului specializat şi atestat în domeniul respectiv cu indicarea funcţiilor deţinute;
7.    Existenta spaţiului si utilajului necesar pentru desfăşurarea activităţii de producere  a mobilerului.
8.    Informaţia despre participantul la achiziţia efectuată de BC “Moldova Agroindbank”SA   (Formularul Anexa nr. 7)

Modul de întocmire a ofertelor:
a) Oferta se prezintă în limba română;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru bunurilor solicitate;
d) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată pînă la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
e) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.

 Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
•    mun.Chişinău, str. Miron Costin, nr.9 , biroul 506;
Persoane de contact:
•    Grupul Achiziţii, e-mail: andrei.milosta@maib.md ; tel. 022-444-078, 068 600 576;
•    Iurie Melnic,  e-mail: iurie.melnic@maib.md; tel. 022- 310-938, 069 108 159 .

Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, pînă la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.

Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
21 aprilie 2016, inclusiv, orele 17:00

Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, pînă la semnarea contractului cu ofertantul cîştigător al achiziţiei

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok