21 de elevi şi studenţi de la patru instituţii de învăţământ din ţară au fost selectaţi pentru participarea în cadrul programului de internship „Stagii de practică cu remunerare”, organizat de MAIB. Din 1 octombrie curent, tinerii vor fi încadraţi în diferite departamente ale băncii, conform poziţiei pentru care au optat la etapa de înscrieri în program.
În total, 74 de aplicanţi au depus dosarele pentru a beneficia de oportunităţile programului de internship. Tinerii au fost selectaţi ţinând cont de mai multe criterii, inclusiv conform reuşitei academice şi rezultatelor interviului cu echipa HR.
Svetlana Bodaci, Director HR:
„În cadrul interviurilor am descoperit extrem de mulţi tineri ambiţioşi, dornici să înveţe bunele practici financiare, de marketing sau din domeniul Riscuri. Îi aşteaptă multe provocări şi o mulţime de procese de lucru captivante, pe care, probabil, vor avea ocazia să le testeze în premieră. Avem certitudinea că la finalizarea programului de internship studenţii vor fi gata să facă primul pas în carieră şi ne vom bucura pentru cei care vor rămâne parte a echipei MAIB”.
În următoarele şase luni tinerii vor participa la sesiuni de instruire şi traininguri, ghidate de profesionişti şi mentori din bancă. Stagiarii au asigurată o bursă lunară, vor primi cardul bancar AVANTI şi posibilitatea de angajare cu program întreg sau redus.
Încheierea programului de internship va fi marcată de pregătirea şi prezentarea unor proiecte de grup. Cel mai bun proiect va fi prezentat şi premiat de către managementul băncii.
Mai multe informaţii despre programul de internship sunt disponibile consultând pagina web www.student.maib.md. Lista studenţilor selectaţi pentru programul de internship este disponibilă mai jos.
Nr. | Student | Program de studii | Instituţie de învăţământ |
1 | Ţuţuianu Corina | Licenţă | Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
2 | Isac Gheorghe | Licenţă | Universitatea Tehnică a Moldovei |
3 | Lupaşcu Lucreţia | Licenţă | Universitatea Tehnică a Moldovei |
4 | Grecu Luminiţa | Licenţă | Academia de Studii Economice din Moldova |
5 | Şargu Cătălin | Licenţă | Academia de Studii Economice din Moldova |
6 | Purice Roxana | Colegiu | Centrul de Excelenţă în Economie şi Finanţe |
7 | Cucoş Anna | Licenţă | Academia de Studii Economice din Moldova |
8 | Caraman Daniela | Licenţă | Licenţă Universitatea de Stat din Moldova |
9 | Casian Oxana | Colegiu | Centrul de Excelenţă în Economie şi Finanţe |
10 | Ciubotaru Adelina | Colegiu | Centrul de Excelenţă în Economie şi Finanţe |
11 | Tulum Cătălina | Licenţă | Academia de Studii Economice din Moldova |
12 | Solomca larisa | Licenţă | Academia de Studii Economice din Moldova |
13 | Becciv Mariana | Master | Academia de Studii Economice din Moldova |
14 | Ursachi Doina | Licenţă | Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
15 | Abramchuk Anastasia | Licenţă | Academia de Studii Economice din Moldova |
16 | Stamate Adriana | Colegiu | Centrul de Excelenţă în Economie şi Finanţe |
17 | Zaltur Cristina | Colegiu | Centrul de Excelenţă în Economie şi Finanţe |
18 | Petrache Daniel | Licenţă | Academia de Studii Economice din Moldova |
19 | Dohotaru Ecaterina | Master | Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
20 | Varzari Sergiu | Licenţă | Universitatea Tehnică a Moldovei |
21 | Crudu Elizaveta | Master | Academia de Studii Economice din Moldova |
Despre MAIB
MAIB este liderul sectorului bancar din Republica Moldova. Deţine o cotă de peste 34% la credite şi 31% din volumul depozitelor din sectorul bancar. Banca are peste 2250 de angajaţi, reprezentând puţin peste un sfert din angajaţii din bankingul din ţară. Resursele umane reprezintă una dintre priorităţile MAIB în noua sa strategie. Banca îşi propune să crească loialitatea angajaţilor, să dezvolte o cultură corporativă, să promoveze leadershipul şi managementul performanţei. Pe termen mediu un obiectiv al MAIB este menţinerea angajamentului angajaţilor la nivelul de peste 85%. Implicarea MAIB în activităţi educaţionale este parte din acţiunile de responsabilitate socială ale băncii, dar şi din acţiunile menite să construiască relaţiile cu viitorii potenţiali angajaţi.