vipmagazin.md: Moldova Agroindbank - Puterea stă în noi

Moldova Agroindbank este о instituție financiar-bancară universală, care oferă întreg spectrul de produse și servicii bancare. Potrivit MPP Consulting, brandul MAIB este estimat la 4,7 mln. de dolari.

Reieșind din misiunea băncii, s-au depus eforturi mari pentru perfectarea unei noi imagini a instituției, alături de elaborarea noii strategii și politicii de promovare pe piață.

Brandul a fost înregistrat oficial în 1997, iar peste cinci ani s-a inregistrat și brandul în culori. Acum doi ani, brandul a fost în­registrat în Registrul Internațional al Mărcilor Comerciale. De asemenea, banca a înregistrat, în 2005, marca comercială pentru tineri „Avanti", iar în 2006 - creditul „Multiopțional", care a devenit о provocare pentru piața creditară din Moldova.

Elemente definitorii

Logotipul băncii reprezintă abrevierea denumirii instituției, constituită din patru litere: MAIB, executat în trei culori - verde, gri și argintiu. Verdele semnifică evoluția, speranța, încrederea și siguranța, denotă de fapt atenția acordată de către banca agriculturii - ramură impor­tantă a economiei autohtone. Culoarea gri este moderat conservatoare, simbolizând inteligența care este indispensabilă în filosofia bancară. О semnificație deosebită are culoarea argintie, care, în filo­sofia creștin-ortodoxă, simbolizează curățenia trupului și puritatea sufletului, deci - transparența și onestitatea în relațiile cu clienții.

Sloganul MAIB, „Puterea stă în noi", Iansat în preajma celei de-а 20-a aniversări a bancii, a înglobat întreaga putere a principiilor și valorilor ce se rezumă la excelența bancară care raspunde asteptărilor acționarilor, clienților, societații în ansamblu.

Citește articolul: Moldova Agroindbank - Puterea stă în noi

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok