Sistem rapid de deservire și oportunități noi pentru clienții maib. Cum a fost renovată sucursala „Ștefan cel Mare” din Chișinău

Conform unui sondaj, un om obișnuit petrece cel puțin 47 de zile din viață stând la coadă. Iar pentru multe persoane perioada de așteptare este însoțită de nervozitate și frustrare. Zilele acestea, am fost bucuroși să aflăm că orice client al maib nu-și mai pierde timpul așteptându-și rândul. La sucursala maib „Ștefan cel Mare”, proaspăt renovată, poți petrece în interior maximum 15 minute pentru efectuarea operațiunilor bancare mai speciale, fără a mai întreba „cine-i la urmă?”. Optimizarea timpului se datorează implementării rândului electronic și celor 16 ghișee aflate la dispoziția clienților.

Vineri, 12 august, și-a deschis ușile după renovare sucursala maib „Ștefan cel Mare”. Despre modificările care au fost făcute a povestit președintele maib, Giorgi Shagidze.

„Vreau să subliniez câteva lucruri pe care le-am schimbat în această sucursală. În primul rând, am pus accent pe servicii digitale, am amenajat o zonă nouă – digital corner –, unde clienții pot testa și utiliza serviciile noastre digitale, iar circa 98 % dintre operațiuni sunt efectuate la același ghișeu. Toate acestea sunt gândite pentru confortul clienților, pentru rapiditatea și calitatea deservirii și sunt în linie cu strategia noastră centrată pe client.”


Spațiul sucursalei a fost reorganizat ținându-se cont de necesitățile clientului contemporan, pentru care cea mai importantă resursă este timpul. Potrivit prim-vicepreședintei maib, Aliona Stratan, clienții sunt mereu în centrul atenției, astfel 78 % dintre aceștia așteaptă rândul să fie deserviți mai puțin de cinci minute.
Principalele avantaje ale sucursalei renovate le explicăm mai jos.

Delimitarea zonelor în funcție de tipul serviciilor


# Zona de autoservire se află la intrarea în sucursală și este deschisă pentru clienți chiar și pe timp de noapte. Aici pot fi efectuate operațiuni la bancomatele și terminalele self-service.


# Zona tranzacțională. Dacă operațiunea nu poate fi efectuată fără intervenția unui angajat al băncii, clientul este redirecționat în sala de așteptare, de unde își va lua tichetul electronic în conformitate cu serviciul de care are nevoie și o să aștepte nu mai mult de cinci minute ca să fie invitat la ghișeu. În această zonă 98 % dintre operațiuni sunt începute și încheiate de un singur angajat al băncii într-un timp cât mai restrâns. Astfel, clienții nu vor fi nevoiți să solicite suportul mai multor consultanți sau să migreze de la un ghișeu la altul.
# Zona consultativă. Pentru a face o actualizare de date sau pentru a solicita date mai detaliate, veniți în zona de consultanță. E locul unde puteți petrece până la 25 de minute. Din acest motiv, timpul de așteptare aici poate fi de până la 10 minute. În această zonă veți avea parte de mai multă intimitate și puteți discuta diverse subiecte care necesită o atenție deosebită.
# Zona alto este o zonă care asigură la nivel sporit confidențialitate și confort. Aici sunt îndeplinite nu doar necesitățile unui singur client, dar și necesitățile familiei, iar managerul personal alto rezolvă practic în proporție de 100 % orice nevoie a clienților.
# Zona Business Banking este o zonă mai izolată de fluxul continuu de clienți și a fost creată pentru operațiunile fondatorilor de companii, a întreprinderilor mici și mijlocii.


Digitalizarea serviciilor și personal amabil

Pe lângă zona self-service cu aparate performante la care puteți efectua o multitudine de operațiuni bancare – începând de la achitarea serviciilor și până la schimb valutar –, a fost amenajată și zona digital corner. Aici clienții au acces la tablete care sunt setate pentru a prezenta serviciile maib, aplicația băncii și pentru a oferi instrucțiuni despre cum să instaleze și să utilizeze aplicația. În cazul în care nu știi cum să utilizezi un aparat sau altul, consultanții clienți de la maib mereu îți vor veni în ajutor. Toți angajații băncii sunt instruiți să înțeleagă că orice client este în centrul atenției, să ofere clientului produsele și serviciile care îi corespund necesităților sale și să realizeze operațiunile în cel mai scurt timp posibil.


Atmosferă plăcută

Chiar dacă nu petreci mult timp în sucursala maib „Ștefan cel Mare”, experiența sigur va fi una pozitivă. Ești înconjurat(ă) de portretele angajaților și clienților băncii care zâmbesc și sunt fericiți. Nu există bariere între clienți și angajați, iar spațiile sunt transparente, confortabile, cu muzică relaxantă, cu o atmosferă plăcută și cu parfum suav, abia sesizabil, dar care te duce cu gândul la confortul de acasă.

Prim-vicepreşedinta maib, Aliona Stratan, a menționat că prin crearea unei ambianțe plăcute în sucursală se urmărește promovarea frumosului în societate. „Vrem să încurajăm în societatea noastră fericirea și frumosul. Pentru noi este foarte important ca ceea ce este bine să devină permanență: muzica, fețele zâmbitoare, atmosfera plăcută. Noi vrem ca clienții maib să fie fericiți.”


Până la sfârșitul anului se planifică renovarea mai multor sucursale maib atât din Chișinău, cât și din alte regiuni. Vezi aici detalii despre sucursala „Constantin Tănase” deschisă anterior.

Sursa: diez.md

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok