Noua identitate vine cu o nouă filosofie. Maib promite clienților o experiență inovatoare

Un model nou de servicii bancare axate pe necesitățile clienților,  sucursala Buiucani a maib oferă o experiență inovatoare într-un spațiu confortabil și luminos.

Amplasată într-o zonă cu infrastructură dezvoltată, instituția bancară este prima în care noua identitate vizuală și funcțională a băncii este prezentată.

Acest spațiu, în care s-a renunțat la birouri separate și uși închise, îți arată că ai acces la toți angajații băncii. În aceeași încăpere găsim atât managementul, cât și pe consultanți, pregătiți să ofere răspuns la orice întrebare și ajutor la efectuarea tuturor tranzacțiilor.

Noul concept a fost elaborat cu sprijinul clienților

Unul dintre elementele de bază ale activității maib este abordarea proactivă a angajaților băncii, capabili să anticipeze nevoile clienților și să ofere cele mai viabile soluții.

Noul concept are în spate o filosofie sănătoasă de business și este bazat pe sutele de sondaje în rândul clienților, realizate de către maib și testate timp de câteva luni în mai multe sucursale.

„Ne dorim să creăm în sucursale o nouă experiență care reflectă personalitatea maib și valorile noastre – mereu orientați către clienți, transparenți, profesioniști, demni de încredere, inovatori, agili, cu spirit de echipă. Rețeaua noastră de sucursale este și va rămâne în continuare partea tangibilă a brandului și identității noastre pentru clienți. Depunem eforturi pentru ca interacțiunea cu serviciile maib să fie cât mai simplă și mai ușoară, orice ar face și oriunde s-ar afla clienții noștri”, afirmă Giorgi Shagidze, președintele maib.

Modelul inovativ de funcționare vine să optimizeze procesele operaționale din cadrul sucursalei Buiucani, de care se vor bucura atât clienții, cât și angajații, care sunt și ei o prioritate a băncii.

Astfel, fiecare vizitator al sucursalei reînnoite este întâmpinat de un consultant, care determină serviciile bancare de  care are nevoie clientul. Ulterior, acesta este ghidat către una dintre cele 3 zone speciale:

Zona de autoservire

Aici clientul poate achita facturi, credite, verifica starea contului, face schimb valutar sau depune numerar etc. În tot acest timp, clientul va avea ocazia să apeleze la ajutorul consultantului.

„Credem că aproximativ 80% din tranzacții pot fi făcute în zona de autoservire rapid și sigur”, spune Aliona Stratan, prim-vicepreședinta maib.

Zona tranzacțională

Ghișeele din această zonă funcționează după modelul „one-stop shop”. Indiferent de complexitatea serviciilor de care are nevoie, aici clientul va beneficia de sprijinul unui singur operator. Această modalitate de lucru înseamnă economie de timp, simplificarea fluxului operațiunilor și o comunicare proactivă.

Zona consultativă

Zona consultativă este una semi-privată. Aici are loc analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerilor clienților și identificarea celor mai potrivite soluții. Această zonă este rezervată pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.

„Avem convingerea că datorită acestei noi strategii vom avea multe rezultate pozitive: reducerea semnificativă a timpului de așteptare și diversificarea funcțională a operațiunilor, dar și creșterea satisfacției angajatului maib pentru lucrul bine făcut, care este la fel de importantă pentru noi”, menționează Aliona Stratan, prim-vicepreședinta maib.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok