Liderul sectorului bancar din Moldova a inaugurat proiectul „maib academy”, un proiect care include traininguri, e-learninguri, programe de învățare continuă și alte activități axate pe dezvoltarea competențelor profesionale și crearea unei culturi a învățării pe tot parcursul vieții, a angajaților companiei.
În cadrul „maib academy”, banca lansează training center, spațiu care va contribui la dezvoltarea potențialului fiecărui angajat. Centrul de instruire se află în incinta Sucursalei maib „Gheorghe Asachi” și are patru săli, inclusiv de tip transformer, având o capacitate maximă de până la 80 de persoane.
Unele săli pot fi separate datorită pereților mobili sau pot fi unite, pentru diverse conferințe cu angajații. După instruire, angajații băncii din rețea au posibilitatea de a pune în practică cunoștințele acumulate direct în sucursală.
„Astăzi suntem foarte fericiți și încântați să pășim în „maib academy”, care vine să susțină implementarea strategiei noastre orientată către client și angajații noștri. Pentru că un proces de transformare este mereu însoțit de creștere, de schimbări, de comunicare cu angajații, am dezvoltat acest concept și lansăm training center cu multiple săli orientate pentru diferite scopuri și interacțiuni cu angajații. Această nouă etapă va contribui la dezvoltarea unor noi competențe și simularea unor procese care se întâmplă între angajații și clienții băncii, pentru ca într-un final angajatul că fie încrezut, competent și echipat pentru a oferi clienților cele mai bune servicii.”
Directoarea Departamentului Resurse Umane la maib, Svetlana Bodaci
Comoditatea și starea de bine sunt elementele cheie ale centrului de instruiri și se pliază perfect cu numele fiecărei săli în parte. Astfel, prima sală „Hip-Hop” este un spațiu transformer unde pot fi organizate conferințe, traininguri comportamentale sau ședințe cu o capacitate de până la 50 de persoane.
Sala „Classic” numită și sala „Laborator” este amenajată asemeni unei sucursale reale, unde pot fi simulate diverse procese de lucru. Această încăpere permite instruirea noilor angajați și perfecționarea celor cu experiență, conform celor mai noi practici în domeniul deservirii clienților.
Sala „Rock” este un spațiu unde ritmul este alert, gândirea creativă și spiritul de echipă - de nelipsit. Aici are loc „asamblarea” și testarea noilor traininguri de către echipa de traineri ai băncii și de experții invitați.
Iar sala „Techno” este un spațiu inovativ, dotat cu calculatoare performante care permit instruirea prin simularea unui test pentru angajații companiei, utilizând softurile și aplicațiile de ultimă generație, folosite inclusiv în cadrul rețelei de sucursale și agenții maib.
Resursele umane reprezintă una dintre priorităţile maib în noua sa strategie. Astfel, banca îşi propune să crească loialitatea angajaţilor, să dezvolte o cultură corporativă bine pusă la punct, să promoveze leadershipul şi managementul performanţei.
„Tindem să le oferim clienților noștri servicii și experiențe cât mai bune, pentru a le putea satisface nevoile personale și de afaceri, iar din acest motiv alegem mereu să avem grijă de calitatea serviciilor prestate și instruirea echipei maib conform celor mai moderne tendințe și cu accent centrat pe client”.
CEO maib, Giorgi Shagidze
Compania maib se regăseşte în topul preferinţelor de angajare ale absolvenţilor universitari, conform studiului „Percepţia brandului angajatorului şi aspiraţiile de carieră ale absolvenţilor din Republica Moldova”, maib fiind considerată de studenţii absolvenţi ai universităţilor din Republica Moldova cel mai bun angajator, fiind și cel mai cunoscut brand de angajator din 12 companii propuse studenţilor spre alegere.
Echipa maib este formată din peste 2400 de angajați, reprezentând puţin peste un sfert din angajaţii sectorului bancar din ţară.
Sursa: agora.md