Splendoarea Festivalului de Film de la Cannes anul acesta va fi admirată şi de un client al BC „Moldova Agroindbank”. Dl Victor Morgun, câştigătorul campaniei promoţionale „A fi în lumea filmului este de nepreţuit”, va participa la evenimentele organizate în cadrul festivalului în perioada 18-20 mai curent.
Campania promoţională a fost organizată de Mastercard în parteneriat cu Moldova Agroindbank.
Victor Morgun a câştigat o călătorie pentru 2 persoane la Festivalul de film de la Cannes, care include: bilete de avion pentru cursa Chişinău – Nice (tur-retur), transfer de la aeroport la Cannes, cazare în hotel 4 stele, bilete pentru vizionarea filmelor incluse în programul Festivalului de la Cannes, alături de alte activităţi distractive.
“Este un premiu foarte frumos şi neaşteptat. Niciodată nu am aşteptat să primesc sau să câştig ceva, părinţii m-au învăţat că doar prin muncă totul se obţine. Astfel premiul obţinut este o noutate neaşteptată şi foarte plăcută. Mulţumesc Moldova Agroindbank pentru premiul oferit şi pentru colaborarea loială pe care o am cu banca atât în calitate de persoană fizică cât şi juridică,” a menţionat dl Morgun în timp ce i s-a înmânat certificatul de câştigător al campaniei.
Vicepreşedintele Comitetului de Conducere al MAIB, dna Stela Recean, a menţionat: “Am onoarea de a vă înmâna acest premiu frumos dumneavoastră, şi mă bucur foarte mult că noi, în calitate de bancă, am avut posibilitatea împreună cu MasterCard să oferim clienţilor noştri această ocazie unică de a participa la Festivalul de Film de la Cannes şi abia aşteptăm să vă vedem pe covorul roşu”.
Notă: Campania promoţională „A fi în lumea filmului este de nepreţuit” s-a desfăşurat pe întreg teritoriul Republicii Moldova, în perioada 10 martie - 30 aprilie 2017. În mod automat, au participat toţi deţinătorii de carduri MasterCard Gold, MasterCard Platinum, MasterCard World Elite, emise de Moldova Agroindbank, care au efectuat una sau mai multe operaţiuni de plată prin intermediul POS-Terminalelor şi/sau prin Internet.
Campania promoţională a fost organizată de Mastercard în parteneriat cu Moldova Agroindbank.
Victor Morgun a câştigat o călătorie pentru 2 persoane la Festivalul de film de la Cannes, care include: bilete de avion pentru cursa Chişinău – Nice (tur-retur), transfer de la aeroport la Cannes, cazare în hotel 4 stele, bilete pentru vizionarea filmelor incluse în programul Festivalului de la Cannes, alături de alte activităţi distractive.
“Este un premiu foarte frumos şi neaşteptat. Niciodată nu am aşteptat să primesc sau să câştig ceva, părinţii m-au învăţat că doar prin muncă totul se obţine. Astfel premiul obţinut este o noutate neaşteptată şi foarte plăcută. Mulţumesc Moldova Agroindbank pentru premiul oferit şi pentru colaborarea loială pe care o am cu banca atât în calitate de persoană fizică cât şi juridică,” a menţionat dl Morgun în timp ce i s-a înmânat certificatul de câştigător al campaniei.
Vicepreşedintele Comitetului de Conducere al MAIB, dna Stela Recean, a menţionat: “Am onoarea de a vă înmâna acest premiu frumos dumneavoastră, şi mă bucur foarte mult că noi, în calitate de bancă, am avut posibilitatea împreună cu MasterCard să oferim clienţilor noştri această ocazie unică de a participa la Festivalul de Film de la Cannes şi abia aşteptăm să vă vedem pe covorul roşu”.
Notă: Campania promoţională „A fi în lumea filmului este de nepreţuit” s-a desfăşurat pe întreg teritoriul Republicii Moldova, în perioada 10 martie - 30 aprilie 2017. În mod automat, au participat toţi deţinătorii de carduri MasterCard Gold, MasterCard Platinum, MasterCard World Elite, emise de Moldova Agroindbank, care au efectuat una sau mai multe operaţiuni de plată prin intermediul POS-Terminalelor şi/sau prin Internet.