Lucrările create manual de peste 40 de elevi din instituţiile preuniversitare din Republica Moldova au fost prezentate în cadrul Târgului Naţional al Companiilor şi Minifirmelor Şcolare. Evenimentul a fost organizat în Chişinău, la sfârşitul săptămânii trecute, de asociaţia obştească “Junior Achievement Moldova”, în parteneriat cu BC “Moldova Agroindbank” SA, METRO Cash & Carry Moldova şi Concernul StarNet. La Târg au participat 22 companii şi minifirme şcolare din întreaga ţară.
”Târgul Naţional al Companiilor şi Minifirmelor Şcolare oferă o bună posibilitate de comunicare dintre elevii ce studiază programul ”Compania Şcolară” şi mediul de afaceri. În mod special pentru elevi este o şansă să testeze produsele pe piaţă şi să interacţioneze cu posibilii clienţi”, a declarat directorul executiv al asociaţiei obşteşti “Junior Achievement Moldova”, Laurenţia Filipschi.
Lucrările create manual au fost apreciate de un juriu, format din reprezentanţii Moldova Agroindbank, METRO Cash & Carry Moldova şi Concernului StarNet.
“În sistemul economiei de piaţă pentru elevi este important să dezvolte abilităţile de gândire economică, să evalueze costurile şi beneficiile implicate de diferite decizii, iar Târgul Naţional al Companiilor şi Minifirmelor Şcolare este o platformă bună pentru aceasta”, a declarat membrul Comitetului de Conducere BC “Moldova Agroindbank” SA, Eugen Josan, prezent la eveniment.
Lucrările personale ale elevilor au fost evaluate după două categorii: Inovare şi Sustenabilitate, fiind identificate şi încurajate cele mai bune echipe, care s-au ales cu premii de valoare.
”Târgul Naţional al Companiilor şi Minifirmelor Şcolare oferă o bună posibilitate de comunicare dintre elevii ce studiază programul ”Compania Şcolară” şi mediul de afaceri. În mod special pentru elevi este o şansă să testeze produsele pe piaţă şi să interacţioneze cu posibilii clienţi”, a declarat directorul executiv al asociaţiei obşteşti “Junior Achievement Moldova”, Laurenţia Filipschi.
Lucrările create manual au fost apreciate de un juriu, format din reprezentanţii Moldova Agroindbank, METRO Cash & Carry Moldova şi Concernului StarNet.
“În sistemul economiei de piaţă pentru elevi este important să dezvolte abilităţile de gândire economică, să evalueze costurile şi beneficiile implicate de diferite decizii, iar Târgul Naţional al Companiilor şi Minifirmelor Şcolare este o platformă bună pentru aceasta”, a declarat membrul Comitetului de Conducere BC “Moldova Agroindbank” SA, Eugen Josan, prezent la eveniment.
Lucrările personale ale elevilor au fost evaluate după două categorii: Inovare şi Sustenabilitate, fiind identificate şi încurajate cele mai bune echipe, care s-au ales cu premii de valoare.