Moldova Agroindbank informează despre locaţiile unde sînt orientaţi clienţii filialei Miron Costin, temporar, pentru a beneficia de serviciile bancare în regim obişnuit.
Filiala 10, mun. Chişinău, bd. Moscova, 5
Filiala 18, mun. Chişinău, str. T. Vladimirescu, 12/1 ap. 2
Agenţii:
Agentia nr.1, mun. Chişinău, str. Kiev, 16/1 (In incinta Green Hills)
Agentia nr.5, mun. Chişinău, str. Matei Basarab, 6
Agentia nr. 4, mun. Chişinău, bd. Moscova, 19 (In incinta Fourchette).
Agentia nr.1, mun. Chişinău, str. Ceucari, 2/7
Agenţia nr.3 mun. Chişinău, bul. Moscovei 1/3 (În incinta Unimarket).
Pentru detalii suplimentare clienţii sînt rugaţi să apeleze sprecialiştii băncii la telefonul: 022 268950. Totodată, în cazul în care linia telefonică este suprasolicitată, clienţii sunt invitaţi să apeleze pe alte căi de comunicare, inclusiv chat-ul de pe pagina Web oficială a băncii www.maib.md, precum şi pagina oficială a băncii pe Facebook.
Vă mulţumim pentru înţelegere!
- Astfel, clienţii Persoane juridice vor fi deserviţi la Agenţia nr. 2 a Filialei nr. 32 Chişinău, amplasată pe adresa bul. Grigore Vieru, 8.
- Clienţii Persoane fizice vor fi deserviţi în orice filială şi agenţie a băncii. Lista celor mai apropiate oficii vedeţi în continuare:
Filiala 10, mun. Chişinău, bd. Moscova, 5
Filiala 18, mun. Chişinău, str. T. Vladimirescu, 12/1 ap. 2
Agenţii:
Agentia nr.1, mun. Chişinău, str. Kiev, 16/1 (In incinta Green Hills)
Agentia nr.5, mun. Chişinău, str. Matei Basarab, 6
Agentia nr. 4, mun. Chişinău, bd. Moscova, 19 (In incinta Fourchette).
Agentia nr.1, mun. Chişinău, str. Ceucari, 2/7
Agenţia nr.3 mun. Chişinău, bul. Moscovei 1/3 (În incinta Unimarket).
- Trezoreria Ministerul Finanţelor – clienţii vor fi deserviţi la Direcţia Operaţiuni cu Clienţii la Centrala Băncii de pe adresa str. C. Tănase 9 (spaţiile de deservire a persoanelor fizice).
- Clienţii filialei interesaţi de Serviciile de Creditare vor fi deserviţi la Filiala nr.1 Chişinău a băncii de pe adresa bul. Ştefan cel Mare şi Sfînt, 77, lit.A (anexa din spate).
Pentru detalii suplimentare clienţii sînt rugaţi să apeleze sprecialiştii băncii la telefonul: 022 268950. Totodată, în cazul în care linia telefonică este suprasolicitată, clienţii sunt invitaţi să apeleze pe alte căi de comunicare, inclusiv chat-ul de pe pagina Web oficială a băncii www.maib.md, precum şi pagina oficială a băncii pe Facebook.
Vă mulţumim pentru înţelegere!