Stimaţi clienţi,
În contextul situaţiei pandemice, Vă atenţionăm că s-au intensificat tentativele de fraudă de tip „social engineering” sau “phishing” efectuate prin intermediul tranzacţiilor online sau P2P.
Au fost constatate cazuri în care infractorii iau legătura cu deţinătorii de card, prin intermediul mesajelor sau apelurilor telefonice (prezentându-se fals din numele Băncii), prin intermediul aplicaţiilor Viber, WhatsApp sau prin email, în care solicită datele confidenţiale şi poze ale cardului bancar, pentru transferarea unui presupus avans de bani sau ajutoare financiare în contextul creat de COVID-19.
Pentru a efectua transferul, infractorii solicită datele de card (număr card, data expirării), datele personale (IDNP) şi parolele recepţionate prin SMS/email, cu ajutorul cărora realizează operaţiuni prin intermediul soluţiilor de deservire bancară la distanţă (Internet Banking, mobile banking (MAIBank), P2P ş.a.), efectuând transferuri sau plăţi prin Internet.
În acest context, vă rugăm să fiţi vigilenţi şi să respectaţi regulile de securitate:
Nu divulgaţi nimănui datele dumneavoastră cu caracter personal, inclusiv datele cardului bancar (numărul de card, data expirării, codul PIN, codul de securitate format din 3 cifre tipărit pe partea verso a cardului, codul de securitate primit prin SMS sau la adresa de e-mail de la bancă, pentru efectuarea tranzacţiei în mediul on-line);
Nu transmiteţi cardul persoanelor terţe, nu lăsaţi cardul bancar la vedere şi nu permiteţi fotografierea sau copierea datelor cardului de către persoane străine;
Dacă pentru efectuarea transferului vi se solicită alte date personale sau date ale cardului, manifestaţi prudenţă şi categoric nu divulgaţi informaţia solicitată.
Vă atenţionăm că Moldova Agroindbank, NU solicită niciodată transmiterea datelor cu caracter personal sau date legate de contul bancar prin email, SMS, la telefon sau prin intermediul reţelelor de socializare.
Dacă aveţi întrebări sau suspiciuni în privinţa unei tranzacţii, contactaţi-ne imediat la numărul de telefon 1313, pentru examinarea situaţiei şi acordarea suportului necesar.
Fiţi informaţi şi vigilenţi!
În contextul situaţiei pandemice, Vă atenţionăm că s-au intensificat tentativele de fraudă de tip „social engineering” sau “phishing” efectuate prin intermediul tranzacţiilor online sau P2P.
Au fost constatate cazuri în care infractorii iau legătura cu deţinătorii de card, prin intermediul mesajelor sau apelurilor telefonice (prezentându-se fals din numele Băncii), prin intermediul aplicaţiilor Viber, WhatsApp sau prin email, în care solicită datele confidenţiale şi poze ale cardului bancar, pentru transferarea unui presupus avans de bani sau ajutoare financiare în contextul creat de COVID-19.
Pentru a efectua transferul, infractorii solicită datele de card (număr card, data expirării), datele personale (IDNP) şi parolele recepţionate prin SMS/email, cu ajutorul cărora realizează operaţiuni prin intermediul soluţiilor de deservire bancară la distanţă (Internet Banking, mobile banking (MAIBank), P2P ş.a.), efectuând transferuri sau plăţi prin Internet.
În acest context, vă rugăm să fiţi vigilenţi şi să respectaţi regulile de securitate:
Nu divulgaţi nimănui datele dumneavoastră cu caracter personal, inclusiv datele cardului bancar (numărul de card, data expirării, codul PIN, codul de securitate format din 3 cifre tipărit pe partea verso a cardului, codul de securitate primit prin SMS sau la adresa de e-mail de la bancă, pentru efectuarea tranzacţiei în mediul on-line);
Nu transmiteţi cardul persoanelor terţe, nu lăsaţi cardul bancar la vedere şi nu permiteţi fotografierea sau copierea datelor cardului de către persoane străine;
Dacă pentru efectuarea transferului vi se solicită alte date personale sau date ale cardului, manifestaţi prudenţă şi categoric nu divulgaţi informaţia solicitată.
Vă atenţionăm că Moldova Agroindbank, NU solicită niciodată transmiterea datelor cu caracter personal sau date legate de contul bancar prin email, SMS, la telefon sau prin intermediul reţelelor de socializare.
Dacă aveţi întrebări sau suspiciuni în privinţa unei tranzacţii, contactaţi-ne imediat la numărul de telefon 1313, pentru examinarea situaţiei şi acordarea suportului necesar.
Fiţi informaţi şi vigilenţi!