Dumitru Ciorici “Cum am devenit client prin maibank”

Am discutat cu creatorul de conținut Dumitru Ciorici și ne-a povestit despre experiența sa de a deveni client maib, direct din telefonul său prin aplicația maibank.

“M-am lăsat convins și am devenit client maibank. După lansarea noului sediu maib park din centrul Capitalei și viziunea noii echipe de management am decis să (re)devin client al acestei bănci. Deși am deja vreo 10 carduri bancare de la diferite fintech-uri și bănci, la prima vedere, oferta maib părea cel puțin interesantă.

Zis și făcut. Am descărcat maibank și a fost surprinzător pentru mine că, fără să merg la bancă, am intrat în contul meu asociat cu IDNP și numărul de telefon. Spre deosebire de aplicația de acum 4 ani, am văzut una modernă, cu multe funcții, dar și mai interesant pentru mine – una care depășește concurența deja la multe capitole. Și aici a fost momentul în care mi-am zis că trebuie să iau în considerare o schimbare.

Prima zonă de interes pentru mine – cardurile. Am intrat în meniul de de deschidere card online și mare mi-a fost mirarea să văd posibilitatea de a deschide carduri digitale online.

 Am rămas suprins să văd, că, spre deosebire de alte bănci, există o varietate mare de carduri:

  • pentru freelanceri,
  • pentru suplinirea gratuită de pe Paypal,
  • carduri pentru cei care călătoresc des, opțiuni de smart pricing (comisioane anulate dacă cheltui mai mult de pe card) și cashback.

Asta pe lângă semnarea tranzacțiilor cu biometrie, statistici cheltuieli, plata facturi, etc.

Am zis să iau lucrurile ușor și mi-am deschis în 5 min un card digital online. Am comandat un card maib digital și a fost activat în mai puțin de 10 minute. L-am adăugat în ApplePay și voila: în luna octombrie am făcut o mare parte a cheltuielilor mele de pe el – cca 8500 de lei, ceea ce înseamnă că deservirea cardului va fi gratuită. Pentru mine, însă, asta nu e suficient: Vreau cashback și mai vreau și o linie de credit.

A doua zonă de interes: M-am obișnuit deja ca, la băncile care mă deserveam, să am întodeauna o linie de credit deschisă, pe care o folosesc foarte rar, dar atunci când necesitatea apare – am banii pe card și pot acționa instant.

În loc de concluzie, pot spune că prima interacțiune cu maibank m-a surprins, cu opțiuni și funcționalități diametral opuse, comparativ cu ce știam despre ei acum 4 ani. Am decis că voi rămâne în continuare pe maibank și-mi voi diversifica serviciile pe care le folosesc prin următoarele acțiuni:

Îmi voi comanda un card gama universal, care nu e scump la deservire, ci doar 30 MDL / lună. În schimb, un card ce oferă cashback la multe dintre cumpărături și se poate transforma într-un card de credit/linie de credit.

Al doilea motiv de ce voi miza pe acest produs: Având un salariu oficial, aplicația maibank oferă opțiunea de a verifica direct în ea limita de credit pe care o poți obține: Am introdus venitul lunar și aplicația mi-a indicat o limită de credit deja pre-aprobată de 50 000 de lei. Un alt aspect pentru care merită un punct la karma – poți selecta din aplicație sucursala de unde vrei să ridici cardul sau și mai bine – pentru o sumă modifică – livrarea acasă.

Al 3-lea motiv pe care îl analizez: deschiderea unui depozit din maibank (la deschiderea din maibank, ai +0,5% la rata dobânzii decât la deschiderea în sucursală. Spre exemplu, dacă în sucursală e 3,5%, atunci prin aplicație ai o dobândă de 4%).

La sfârșit, pot spune un lucru: mă bucur că serviciile bancare se diversifică și se digitalizează în tempouri mai rapide, lucru care lipsea cu desăvârșire prin 2016. Noul management maib pare să fie determinat în a duce nivelul de servicii la un alt nivel și acest lucru e demn de apreciat. Asta nu înseamnă că procesele nu mai pot fi îmbunătățite, “sky is the limit”, vorba proverbului. Dar start-ul, acțiunile și consecvența de a ridica standardele, de a trage piața în sus – sunt de remarcat.”

 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok