Suport migrare sistemului Globus/T24

Prin prezenta, BC "Moldova-Agroindbank" S.A. anunţă licitaţia privind achiziţia serviciilor de suport în executarea migrării sistemului Globus/T24 de la versiunea R08 la versiunea T24 R14 pentru necesităţile BC"Moldova-Agroindbank"S.A..

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. (022) 444-078.

 Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1. Scrisoarea de intenţie, documentele (copiile) şi informaţiile aferente vor fi perfectate în scris, semnate de persoana împuternicită a ofertantului şi prezentate băncii prin poştă, prin fax sau curier, pînă la expirarea termenului stabilit în avizul băncii;
2. Participantul la licitaţie trebuie să dispună de experienţă relevantă şi reputaţie bună în domeniu şi de experienţa concretă în realizarea proiectelor de migrare de la o versiune la alta a sistemului T24 pe SGBD Jbase;
3. Participantul la licitaţie va prezenta referinţa concretă ale băncilor şi datele de contact unde acesta a realizat proiecte de migrare, va indica posibilitatea asigurării vizitelor reprezentanţilor băncii la acestea;
4. Participantul la licitaţie va prezenta informaţia despre companie, conform formularului-anexă nr.5;
5. Participantul la licitaţie va prezenta confirmarea că compania este partener autorizat al Temenos;
6. Participantul la licitaţie va prezenta confirmarea că compania dispune şi va implica în echipa de realizare a lucrărilor, a specialiştilor cu experienţă în domeniu, va prezenta informaţia privind componenţa echipei de proiect şi va anexa CVurile acestora;
7. Opţional, ofertantul va prezenta recomandări din partea unor beneficiari de servicii similare;
8. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:
8.1 copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
8.2 copia certificatului de înregistrare ca plătitor TVA;
9. Rapoartele financiare ale ofertantului pentru anii 2011 şi 2012 (preferabil auditate);
10. Informaţia despre participantul la achiziţia organizată de bancă (Formularul anexa nr.10).

 Modul de întocmire a ofertelor:
a) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
b) Se prezintă numai o singură ofertă pentru bunurile solicitate;
c) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
d)Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.

 Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • mun.Chişinău, str. M.Costin, nr.9 , biroul 506;

 Persoane de contact:

  • Petru Dubrovin, e-mail:  petru.dubrovin@maib.md; tel/fax 022 444-078, 068 640 680;
  • Stanislav Ene, e-mail: stanislav.ene@maib.md;  tel. 022 44 53 06;

Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • 26 ianuarie 2015, inclusiv, orele 17-00

Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.

Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul cîştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok