Sistem de virtualizare a infrastructurii

Prin prezenta BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă organizarea licitaţiei privind achiziţia lucrărilor, licenţelor şi echipamentelor necesare pentru asigurarea implementării sistemului de virtualizare a infrastructurii TI din bancă.

Licitaţia va fi desfăşurată în două etape:

  • la prima etapă, participanţii la licitaţie vor prezenta scrisorile de intenţie şi documentele de calificare;
  • la etapa a doua, ofertanţii calificaţi vor prezenta ofertele conform caietului de sarcini.

 Cerinţele de calificare prevăd prezentarea următoarelor informaţii:
1. Scrisoarea de intenţie, documentele (copiile) şi informaţiile aferente vor fi perfectate în scris, semnate de persoana împuternicită a ofertantului şi prezentate băncii prin poştă, prin fax sau curier, pînă la expirarea termenului stabilit în avizul băncii.
2. Participantul la licitaţie trebuie să dispună de experienţă relevantă şi reputaţie bună în domeniu şi să prezinte informaţii şi dovezi după cum urmează:
  2.1. Statutul de Citrix Gold Partner;
  2.2. Experienţa de lucru (prezentarea listei cu Top – 3 proiecte) în formarea infrastructurii Citrix pe baza XenDesktop.
  2.3. Experienţă de realizare a integrării de sistem (nu mai puţin de trei ani consecutiv);
  2.4. Faptul de participare a specialiştilor participantului la licitaţie în formarea infrastructurii Citrix la cel puţin un beneficiar important/talie mare (mai mult de 1000 de locuri de lucru virtualizate);
  2.5. Grup de lucru dedicat realizării proiectului, cu indicarea funcţiilor executate.
3. Participantul la licitaţie va prezenta informaţia despre companie, conform Formularul anexa nr.5;
4. Participantul la licitaţie va prezenta informaţia privind componenţa grupului de lucru dedicat realizării proiectului (inclusiv CV-urile şi certificările în domeniul dat). Opţional, ofertantul va prezenta recomandări din partea unor beneficiari pentru care au fost realizate şi implementate proiecte similare.
5. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:
  5.1. copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
  5.2. copia certificatului de înregistrare ca plătitor TVA;
  5.3. licenţa (daca este licentiate activitatea) sau autorizaţia pentru activitatea permisă;
  5.4. copia extrasul din Registrul de stat al întreprinderilor şi organizaţiilor de la Camera Înregistrarii de Stat a Ministerului Justiţiei al Republicii Moldova
6. Rapoartele financiare ale ofertantului pentru anul 2013 şi cel disponibil pentru 2014 (preferabil auditate).
7. Informaţia despre participantul la achiziţia organizată de bancă conform Formularul Anexa Nr.10).

Locul depunerii scrisorii de intenţie şi documentelor de calificare:

  • mun.Chişinău, str. Miron Costin, nr.9 , biroul 506;

 Persoane de contact:

  • Petru Dubrovin, e-mail: petru.dubrovin@maib.md; tel/fax 44-40-78, 068 640 680;
  • Nina Buciuceanu, e-mail: nina.buciuceanu@maib.md; 022 44 40 78;
  • Stanislav Ene, e-mail: stanislav.ene@maib.md;  tel. 022 44 53 06;

Data limită de depunere a scrisorii de intenţie şi documentelor de calificare:

  • 17 octombrie 2014, inclusiv, orele 17-00

Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok