Servicii-design şi producere a agendelor

Aviz privind organizarea achiziţiei

Prin prezenta, BC „Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă organizarea licitaţiei privind achiziţia serviciilor de elaborare a designului şi producere a agendelor personalizate pentru bancă

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. (022) 444-078.

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1. Experienţa ofertantului în domeniu mai mult de 3 ani.
2. Prezentarea informaţiei despre companie şi a portofoliului de clienţi (minim 5 clienţi cei mai mari, din ultimii 3 ani de activitate în domeniul respectiv). Pentru lucrările similare executate, prezentarea mostrelor este obligatorie.
3. Scrisori de recomandare (min. 2 recomandări din 2013-2014).
4. Informaţia despre participantul la licitaţie (Formularul anexa nr.5);)
5. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se vor prezintă rapoartele financiare pentru anul 2013 (preferabil audiate) şi cele pentru 6 luni a.c.
6. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:
- copia certificatului de înregistrare a întreprinderii,
- copia certificatului de înregistrare ca plătitor de TVA,
- copia licenţei sau autorizaţiei pentru activitatea permisă,
- copia ultimului extras din Registrul de stat al persoanelor juridice.
7. Informaţia despre participantul la achiziţia efectuată de BC “Moldova Agroindbank” SA (Formularul Anexa Nr.10)

Modul de întocmire a ofertelor:
a) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi trebuie să fie aplicată ştampila;
b) Se prezintă numai o singură ofertă pentru serviciile solicitate;
c) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.

Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • mun. Chişinău, str. M.Costin, nr. 9, biroul 506;

Persoane de contact:

  • Petru Dubrovin, e-mail: petru.dubrovin@maib.md; tel. 022 444-078, 068-640-680
  • Galina Vasiliţa, e-mail: galina.vasilita@maib.md; tel. 022 228-239

Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
19 septembrie 2014, inclusiv, orele 17-00

Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorii de intenţie.
Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţie/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţie/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.
 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok