Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă cererea ofertelor de preţuri privind achiziţia serviciilor de confecţionare/reparare/distrugere a ştampilelor băncii şi livrare a consumabilelor aferente.
Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022-444-078 sau accesînd acest link.
Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1.Experienţa ofertantului în domeniu nu mai mică de 3 ani, partenerii – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de servicii/produse similare oferite de participantul la achiziţia prin cerea ofertelor de preţuri, prezentarea unor recomandări din partea unor beneficiari de servicii/bunuri este salutabilă;
2. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă rapoartele financiare pentru aa. 2013-2014 (preferabil auditate).
3.Confirmarea înregistrării a ofertantului la organele de stat – se prezintă:
•copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
•copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;
•copia Extrasului din Registrul de stat al întreprindelor şi organizaţiilor de la Camera Înregistrării de Stat a Ministerului Justiţiei;
•copia licenţei sau autorizaţiei pentru activitatea permisă;
•lista partenerilor de bază;
4. Informaţia despre participantul la achişitia efectuată de bancă (Formularul Anexa Nr.10).
Modul de întocmire a ofertelor:
a) Oferta se prezintă în limba română;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru serviciile solicitate;
d) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
e) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.
Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
- mun.Chişinău, str. M.Costin, nr.9 , biroul 506;
Persoane de contact:
- Petru Dubrovin, e-mail: petru.dubrovin@maib.md; tel/fax 022 444-078, 068 640 680;
- Iurie Melnic, e-mail: iurie.melnic@maib.md; tel. 022 310-938;
Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
- 6 februarie 2015, inclusiv, orele 17-00
Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.
Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul cîştigător al achiziţiei.