Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă organizarea licitaţiei privind achiziţia lucrărilor de confecţionare a safeurilor şi dulapurilor metalice necesare activităţii băncii.
Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022 44-40-78.sau accesând acest link
Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
- Certificatul de înregistrare a întreprinderii;
- Extrasul din Registrul de stat al întreprinderilor şi organizaţiilor;
- Licenţa şi autorizaţia pentru activitatea permisă;
- Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă raportul financiar pentru a. 2012 (preferabil auditat);
- Confirmarea experienţei ofertantului în domeniu nu mai puţin de 3 ani;
- Informaţia privind experienţa generală. Se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi;
- beneficiari de servicii similare oferite de participantul la licitaţie;
- ,,Presentation book» cu schiţe şi fotografii ale producţiei de safeuri şi dulapuri metalice deja
- executate;
- Informaţia privind reţeaua de filiale pe teritoriul Republicii Moldova (dacă există);
- Confirmarea posibilităţii de executare a mai multor comenzi concomitant;
- Informaţia despre participantul la achiziţia efectuată de BC “Moldova Agroindbank”SA
(Formularul anexa nr. 10 la Regulamentul privind modul de efectuare a achiziţiilor de bunuri, lucrări şi servicii de către BC ,,Moldova Agroindbank”SA (p-v nr. 62 din 26.12.2011)).
Modul de întocmire a ofertelor:
a) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
b) Se prezintă numai o singură ofertă pentru lucrarile solicitate;
c) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
d) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.
Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
- mun.Chişinău, str. Miron Costin, nr.9 , biroul 506;
Persoane de contact:
- Iurie Gîrlă, e-mail: Iurie.Girla@maib.md; tel 022 40-48-50; 069 128 973
- Petru Dubrovin, e-mail: petru.dubrovin@maib.md; tel/fax 44-40-78, 068 640 680;
Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.
Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
30 mai 2013, inclusiv, orele 17-00
Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul cîştigător al achiziţiei.