Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă organizarea licitaţiei privind livrarea şi implementarea produselor/licenţelor software aferente soluţiei Adobe Connect Pro, pentru organizarea instruirii la distanţă şi conferinţelor WEB în cadrul B.C. "Moldova -Agroindbank" S.A.
Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 24-43-77 sau accesând acest link
Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1.Experienţa ofertantului în domeniu nu mai mică de 3 ani.
2.Experienţa generală, partenerii – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de produse/servicii similare oferite de participantul la licitaţie, recomandări din partea unor beneficiari.
3.Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă raportul financiar pentru a.2010 (preferabil auditat).
4.Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:
- copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
- copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;
- copia licenţei sau autorizaţiei pentru activitatea permisă;
- copia extrasului din Registrul de stat al întreprinderilor şi organizaţiilor de la Camera Înregistrării de Stat a Ministerului Justiţiei al Republicii Moldova.
1.INFORMAŢIA DESPRE PARTICIPANTUL LA ACHIZIŢIA EFECTUATĂ DE BC”MOLDOVA-AGROINDBANK”S.A.'' (Formularul Anexa Nr.10 ).
Modul de întocmire a ofertelor:
a) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
b) Se prezintă numai o singură ofertă pentru bunurile solicitate;
c) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată pînă la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
d) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.
Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
- mun.Chişinău, str. Cosmonauţilor, nr.9 , biroul 609;
Persoane de contact:
- Andrei Prepeliţă, e-mail: andrei.prepelita@maib.md; tel. 40-25-63;
- Petru Dubrovin, e-mail: petru.dubrovin@maib.md;tel/fax 24-43-77, 0686 40 680;
Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, pînă la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.
Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
- 08 aprilie 2011, inclusiv, orele 17-00
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, pînă la semnarea contractului cu ofertantul cîştigător al achiziţiei.