Instalaţiilor electrice la sediile

Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă licitaţia privind achiziţia serviciilor de întreţinere şi reparaţie a reţelelor şi instalaţiilor electrice la sediile BC ”Moldova-Agroindbank” S.A.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022-444-078.

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:

1.Experienţa ofertantului în domeniu nu mai mică de 3 ani.
2. Experienţă generală, partenerii – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de produse/servicii similare, oferite de participare la licitaţie, recomandări din partea unor beneficiari.

3. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă raportul financiar pentru anii 2013 şi 2014 (preferabil auditate).

4. Calitatea materialelor utilizate la acordarea serviciior care se solicită - confirmate de certificate de calitate.

5.Capabilitatea ofertantului de a acorda serviciile care se solicită: se prezinta informatie despre baza tehnico-materială a ofertantului, numărul şi calificarea personalului de specialitate, stocul de piese şi materiale;   

6. Confirmarea înregistrării  ofertantului la organele de stat – se prezintă:

  • copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
  • copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;
  • licenţa sau autorizaţia pentru activitatea permisă;
  • copia extrasului din Registrul de Stat de la Camera Înregistrarii de Stat.

7. Informaţia despre participantul la achiziţia efectuată de BC “Moldova Agroindbank”SA  (Formularul anexa nr. 10).

Modul de întocmire a ofertelor:
a) Oferta se prezintă în limba română;

b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru serviciile solicitate;
d) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată pînă la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
e) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.

Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
mun.Chişinău, str. Miron Costin, nr.9 , biroul 506;
Persoane de contact:
Maria Tabarcea, e-mail: maria.tabarcea@maib.md ; tel. 022-444-078, 0686 00 576;
Iurie Melnic,  e-mail: iurie.melnic@maib.md; tel. 022- 310-938, 0691 10 946.
Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, pînă la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.
Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
19.06. 2015, inclusiv, orele 17:00

Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, pînă la semnarea contractului cu ofertantul cîştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok