Implementarea soluţii automatizate SIEM

Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă licitaţia privind achiziţia, implementarea şi mentenanţa unei soluţii automatizate de management a evenimentelor de securitate informaţională (SIEM).

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022 44-40-78.

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1. Experienţa relevantă (nu mai mică de 3 ani) şi reputaţie bună a ofertantului în domeniu.
Deţinerea unui portofoliu de proiecte similare. Experienţa generală, partenerii – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de produse/servicii similare oferite de participantul la licitaţie, recomandări din partea unor beneficiari.
2. Confirmarea că compania dispune de specialişti certificaţi în domeniu.
3. Participantul la licitatie trebuie sa fie autorizat de producatorul softului ca dealear specializat si partener al acestuia.
4. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă raportul financiar pentru ultimii 3 ani (preferabil auditate) pentru a urmari evolutia rezultatelor financiare.
5. Calitatea bunurilor – confirmată de certificate de calitate.
6. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:
   - copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
   - copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;
   - licenţa sau autorizaţia pentru activitatea permisă;
   - copia extrasul din Registrul de stat al întreprinderilor şi organizaţiilor de la Camera Înregistrarii de Stat a Ministerului Justiţiei al Republicii Moldova.
7. Informaţia despre participantul la achiziţia efectuată de BC “Moldova Agroindbank”SA (Formularul Anexa Nr.10).

Modul de întocmire a ofertelor:
a) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
b) Se prezintă numai o singură ofertă pentru bunurile solicitate;
c) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
d) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.

Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  •  mun.Chişinău, str. Miron Costin, nr.9 , biroul 506;

Persoane de contact:

  • Andrei Ţuşca, e-mail: andrei.tusca@maib.md; tel. 022 31-10-82, 69982229
  • Petru Dubrovin, e-mail: petru.dubrovin@maib.md;tel/fax 022 44-40-78, 068 640 680;

Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.

Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
26 iulie 2013, inclusiv, orele 17-00

Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul cîştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok