Echipamente - Managementul Documentelor

Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă licitaţia privind achiziţia echipamentelor necesare pentru asigurarea implementării sistemului de Management al Documentelor electronice şi Proceselor de Afaceri din bancă.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. (022) 444-078.

 Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1. Participantul la licitatie va prezenta o scrisoare de intenţie privind participarea la licitaţie, care va conţine o prezentare scurtă a companiei;
2. Participantul la licitaţie trebuie să dispună de experienţă relevantă şi reputaţie bună în domeniu „Servere” si „Sisteme de Stocare”. Participantul la licitaţie va prezenta informaţia despre companie (Formularul anexa nr.5).;
3. Participantul la licitatie va prezenta dovezi de justificare a relaţiilor contractuale cu furnizorul/vendorul produselor propuse pe ariile „Servere” si „Sisteme de stocare”;
4. Participantul la licitatie trebuie sa prezinte dovezi, că compania dispune de specialişti certificaţi în domeniu, certificaţi de compania producator a produselor/serviciilor solicitate. Necesar de indicat numarul şi nivelul de certificare a fiecarui specialist certificat in domeniul respectiv;
5. Informaţia despre participantul la achiziţia organizată de Bancă (Formularul Anexa Nr.10).

 Modul de întocmire a ofertelor:
a) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
b) Se prezintă numai o singură ofertă pentru bunurile solicitate;
c) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
d)Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.

 Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • mun.Chişinău, str. M.Costin, nr.9 , biroul 506;

 Persoane de contact:

  • Petru Dubrovin, e-mail:  petru.dubrovin@maib.md; tel/fax 022 444-078, 068 640 680;
  • Stanislav Ene, e-mail: stanislav.ene@maib.md;  tel. 022 44 53 06;

Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • 18 decembrie_2014, inclusiv, orele 17-00

Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.

Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul cîştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok