Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă cererea ofertelor de preţuri privind achiziţia lucrărilor de deservire tehnică şi reparaţie a cazanelor în cazangeriile autonome în clădirile diviziunilor BC ''Moldova-Agroindbank'' S.A.
Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii , tel. 022-444-078, sau accesând acest link:
Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1. Confirmarea experienţei ofertantului în domeniu nu mai puţin de 5 ani şi informaţia privind contractele similare în perioada ultimilor 5 ani. Prezentarea informaţiei despre participant conform formularului anexă nr.5. Recomandări din partea beneficiarilor serviciilor care sunt obiectului licitaţiei va fi un avantaj;
2. Situaţia financiară a ofertantului (Prezentarea Rapoartelor financiare pentru anii 2011-2012 (preferabil audiate);
3. Ofertantul va prezenta în copie urmatoarele documente :
3.1 copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
3.2 extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice;
3.3 copia certificatul ca plătitor TVA;
3.4 Copia documentelor de autorizare (licenţii, autorizaţii, etc.), necesare pentru activitatea permisă, valabile pentru anul 2013;
4. Lista personalului specializat şi atestat în domeniul respectiv cu indicarea funcţiilor deţinute;
5. INFORMAŢIA DESPRE PARTICIPANTUL LA ACHIZIŢIA EFECTUATĂ DE BC”MOLDOVA-AGROINDBANK”S.A.'' (Formularul Anexa Nr.10).
Modul de întocmire a ofertelor:
a) Oferta se prezintă în limba română;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru serviciile solicitate;
d) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
e) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.
Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
• mun.Chişinău, str. Miron Costin, nr.9 , biroul 506;
Persoane de contact:
• Veaceslav Popodneac, e-mail: veaceslav.Popodneac@maib.md; tel 022 40-48-48; 69148 911
• Petru Dubrovin, e-mail:petru.dubrovin@maib.md; tel/fax 44-40-78, 068 640 680;
Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.
Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
- 19 septembrie 2013, inclusiv, orele 17-00
Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.