Aviz privind organizarea achiziției, implementarea și mentenanța soluțiilor IT pentru definitivarea și realizarea procesului decizional în segmentul creditării și analizei de risc „Decision Making System” și de antifraudă „Fraud Management System”

BC „MAIB” S.A. organizează concurs cu privire la achiziția, implementarea și mentenanța soluțiilor IT pentru definitivarea și realizarea procesului decizional în segmentul creditării și analizei de risc „Decision Making System” și de antifraudă „Fraud Management System”

Cerințele de calificare prevăd prezentarea următoarelor informații și documente:

  1. Cerințe generale către companiile participante

Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:

  1. copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
  2. copia certificatului de înregistrare ca plătitor TVA (în cazul firmelor plătitoare de TVA);
  3. licența sau autorizația pentru activitatea permisă;
  4. extrasul recent, din Registrul de stat eliberat de ASP.
  • Rapoartele financiare ale ofertantului pentru anul 2021 auditat și cel disponibil pentru 2022.
  • Informații privind beneficiarii efectivi ai companiei (Anexa 10).
  • Declarația de eligibilitate (Anexa 6).
  1. Cerințe fată de experiența companiei și membrii echipei de proiect
  • Ofertantul trebuie să dispună de experiență relevantă și reputație bună în domeniu nu mai mică de 3 ani;
  • Experiența generală, partenerii – se prezintă informația privind cei mai valoroși beneficiari de produse/servicii similare oferite de participant și prezentarea a minim 3 referințe și scrisori de recomandări de implementare în domeniu;
  • Compania trebuie să dețină o soluție complexă livrată în ultimii 2 ani la cel puțin 5 bănci cu o bază activă de minim. 5 milioane de clienți;
  • Confirmarea parteneriatului în cazul în care candidatul/ofertantul este partener al furnizorului de bază a sistemului de gestionare a fraudelor;
  • Candidatul trebuie să dețină certificare ISO 27001 și, opțional, certificare ISO 9001.

Companiile interesate își vor evalua obiectiv capacitatea de a prezenta oferta, conform cerințelor băncii, și vor expedia în adresa Serviciului Achiziții scrisoarea de intenție de participare, conform formularului prezentat de bancă.

Data limită de depunere a ofertei comerciale : 01.07.2022

Avizul băncii nu constituie o obligațiune a băncii de a efectua achiziția și banca este în drept să refuze efectuarea achiziției în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câștigător al achiziției.

Contacte: achizitii@maib.md / 022 304 693/ 068 600 576 / 061 128 010

 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok