Aviz privind organizarea achiziţiei concursului de oferte privind achiziţia ascensoarelor, instalarea şi punerea în funcţiune a acestora

B.C. „Moldova-Agroindbank” S.A. organizează concursul de oferte privind achiziţia ascensoarelor, instalarea şi punerea în funcţiune a acestora.


Cerinţele de eligibilitate:
 

1. Experienţa ofertantului în domeniu nu mai mică de 5 ani;

2. Prezentarea informaţiei cu privire la numărul de ingineri calificaţi şi certificărilor deţinute;

3. Experienţa generală, parteneri – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de produse/servicii similare, oferte de participare la licitaţii, recomandări din partea unor beneficiari cu prezentarea scrisorilor de recomandare;

4. Declaraţii privind eligibilitate (Anexa nr.6);

5. Informaţia despre beneficiarii efectivi ai companie (Anexa nr.10);

6. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă rapoartele financiare pentru 2019 sau 2020, pentru care an au informaţiile auditate;

7. Copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;

8. Licenţa sau autorizaţia pentru activitatea permisă;

9. Extrasul valabil din Registrul de stat eliberat de ASP.

 

Companiile interesate îşi vor evalua obiectiv eligibilitatea pentru achiziţia în cauză, capacitatea de a prezenta oferta, conform cerinţelor băncii, şi vor expedia în adresa Serviciului Achiziţii  scrisoarea de intenţie de participare, conform formularului prezentat de bancă (Anexa nr.5).

 

Data limită de expediere a  scrisorii de intenţie de participare: 02.07.2021, inclusiv, orele 17:00.

Avizul băncii nu constituie o obligaţiune a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Contacte: achizitii@maib.md / 022 304 693 / 068 600 576

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok