Maib anunță organizarea concursului de oferte privind achiziția, implementarea și mentenanța soluției software pentru crearea unei arhive electronice.
Cerințele de eligibilitate:
- Ofertantul trebuie să dispună de experienţă relevantă şi reputaţie bună în domeniu nu mai mică de 3 ani;
- Experienţa generală, partenerii – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de produse / servicii similare oferite de participant, recomandări din partea unor beneficiari;
- Existența unui portofoliu de proiecte, de anvergură similară;
- Companiile participante trebuie să includă obligatoriu în echipa de proiect specialiști calificați cu experiență de minim 3 ani în domeniul implementării / administrării produsului ofertat. Se vor prezenta dovezi cu privire la calificările deținute.
- Se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi clienţi ai participantului (Anexa 6 ”Declarații eligibilitate”);
- Prezentarea a cel puțin 3 scrisori de recomandare (se prezintă copiile);
- Situația privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă raportul financiar pentru anii 2020 și 2021 (preferabil auditate);
- Confirmarea înregistrării ofertantului la instituțiile de stat – se prezintă extrasul valabil din Registrul de stat al persoanelor juridice.
Companiile interesate își vor evalua obiectiv eligibilitatea pentru achiziția în cauză, capacitatea de a prezenta oferta, conform cerințelor băncii, și vor expedia în adresa Serviciului Achiziții scrisoarea de intenție de participare, conform formularului prezentat de bancă.
Data limită de expediere a scrisorii de intenție: 15.03.2022, inclusiv, orele 17:00.
Avizul nu constituie o obligațiune a maib de a efectua achiziția și banca este în drept să refuze efectuarea achiziției în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câștigător al achiziției.
Contacte: achizitii@maib.md / 022 304 693 / 061 128 010