Achiziţia sistemului (aplicaţiei) de credit

Prin prezenta, BC „Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă concursul privind achiziţia sistemului (aplicaţiei) de credit. Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022-444-078.

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea următoarelor informaţii şi documente:

  1. Participantul la concurs trebuie să dispună de experienţă relevantă şi reputaţie bună în domeniu, şi de experienţa concretă în realizarea proiectelor de implementare a Aplicaţiei de credit în bănci.
  2. Participantul la licitaţie va prezenta referinţa concretă a băncilor şi datele de contact unde acesta a realizat proiecte de implementare a  Aplicaţiei de credit, va indica posibilitatea asigurării vizitelor reprezentanţilor băncii la acestea.
  3. Participantul la licitaţie va prezenta confirmarea că compania dispune şi va implica în echipa de realizare a proiectului specialiştilor cu experienţă în domeniu, va prezenta informaţia privind componenţa echipei de proiect şi va anexa CVurile acestora.
  4. Opţional, ofertantul va prezenta recomandări din partea unor beneficiari de servicii similare
  5. Confirmarea înregistrării  ofertantului la organele de stat – se prezintă:
  • copia certificatului de înregistrare ca plătitor TVA;
  • licenţa/autorizaţia pentru activitatea permisă;
  • extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice.
  1. Informaţii generale despre participant.
  2. Informaţia cu privire la beneficiarii efectivi ai companiei.

Modul de întocmire a ofertelor:

a) Oferta trebuie să fie întocmită în scris;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant;
c) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat şi ştampilat;
d) Ofertantul este în drept să modifice sau să-şi retragă oferta. Orice modificare a ofertei urmează să fie întocmită şi prezentată în scris, semnată de persoana împuternicită a ofertantului şi prezentată Grupului Achiziţii în plic sigilat, prin poştă sau prin curier, până la expirarea termenului stabilit pentru prezentarea ofertelor. Retragerea ofertei se realizează printr-un aviz, pe care ofertantul trebuie să-l prezinte Grupului Achiziţii în scris, prin curier sau poştă, astfel, încât să se asigure recepţionarea avizului în cauză de către bancă până la expirarea termenului stabilit pentru prezentarea ofertelor.

Locul depunerii documentelor de calificare şi a ofertei:

  • mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9 , biroul 506;

Persoane de contact:

  • Leonid Cojocaru, e-mail: leonid.cojocaru@maib.md; tel. 022-303-523, 068 600 576;
  • Stanislav Ene, e-mail: stanislav.ene@maib.md; tel. 022-303-409, 069 102 7693.

Data limită de depunere a documentelor de calificare şi a ofertei: 17 aprilie 2018, inclusiv, orele 17:00.

Agentul economic poate prezenta o singură ofertă. În cadrul ofertei prezentate pot fi propuse mai multe variante de preţ, inclusiv bunuri alternative la cele solicitate de bancă, cu condiţia ca acestea să corespundă Caietului de sarcini şi necesităţilor băncii. În cazul în care ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca poate să excludă ofertanţii în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o obligaţiune a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok