Achiziţia serviciilor de consultanţă în vederea revizuirii procesului de gestionare a riscurilor aferente resurselor/bunurilor informaţionale ale băncii.

Prin prezenta, BC „Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă cererea ofertelor de preţuri privind achiziţia serviciilor de consultanţă în vederea revizuirii procesului de gestionare a riscurilor aferente resurselor/bunurilor informaţionale ale băncii. Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022-444-078.
Cerinţele de calificare prevăd prezentarea următoarelor informaţii şi documente:

  1. Cerinţe generale către companiile participante
    1. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:
  1. copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
  2. copia certificatului de înregistrare ca plătitor TVA (în cazul firmelor plătitoare de TVA);
  3. licenţa sau autorizaţia pentru activitatea permisă;
  4. extrasul recent din Registrul de stat al persoanelor juridice şi al întreprinzătorilor individuali.
    1. Rapoartele financiare ale ofertantului pentru anul 2014 sau 2015 în cazul existenţei acestuia (preferabil auditate).
    2. Lista companiilor, în special a băncilor, la care ofertantul a prestat servicii similare.
    3. Recomandare din partea a cel puţin unui beneficiar de servicii similare.
    4. Informaţia despre participantul la achiziţia organizată de bancă – formularul anexa nr.7 şi formularul anexa nr.5 la Regulamentul privind modul de efectuare a achiziţiilor de bunuri, lucrări şi servicii.
  1. Cerinţe faţă de experienţa companiei în domeniul managementului securităţii informaţiei

1.Companiile participante trebuie să posede experienţă practică dovedită la nivel local şi/sau internaţional în proiecte de consultanţă în domeniul managementului securităţii informaţiei.
2.Companiile, participante la concurs, trebuie să prezinte informaţia despre proiectele (contractele) realizate, ce au fost executate în ultimii cinci ani şi care trebuie să fie relevante serviciilor solicitate.
3.Companiile participante trebuie să includă obligatoriu în echipa de proiect specialişti certificaţi în domeniul securităţii informaţionale, gestiunea riscurilor de securitate a informaţiei.

  1. Cerinţe faţă de membrii echipei de lucru
    1. Companiile participante vor declara în ofertă toţi membrii echipei de proiect. Membrii echipei trebuie să cunoască limba română.
    2. Membrii echipei de proiect trebuie să deţină experienţă de minim 5 ani în domeniul TI din care cel puţin 3 ani cu responsabilităţi ce ţin de securitatea informaţiei. Se vor prezenta CV-le acestora.
    3. Echipa trebuie să includă specialişti ce deţin certificări de recunoaştere internaţională în domeniul securităţii informaţiei: CRISC, CISM, CISSP. Se vor prezenta copia certificărilor deţinute.

Modul de întocmire a ofertelor:
a) Oferta se prezintă în limba română;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru bunurilor solicitate;
d) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
e) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat şi ştampilat.
           Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9 , biroul 506;

Persoane de contact:

  • Maria Tabarcea, e-mail: maria.tabarcea@maib.mdtel. 022-444-078, 068 600 576;
  • Andrei Ţuşca, e-mail: andrei.tusca@maib.md; tel. 022-303-413, 069 982 229

Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
30 septembrie 2016, inclusiv, orele 17:00.
Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.
Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok