Maib a lansat prima sucursală, reînnoită conform strategiei de brand. Pentru a crea „o nouă experiență care reflectă personalitatea băncii”, sucursala este inovativă, confortabilă și cu un model operațional eficient. Personalitatea maib a fost construită pentru a oferi un loc unde sunt satisfăcute necesitățile financiare ale clienților și le sunt depășite așteptările.
Designul inovator al sucursalei își propune să creeze un mediu care să ofere un confort familiar clienților, fiind mai primitor, mai colorat, mai pozitiv, mai transparent și mai deschis.
„Ne dorim să creăm în sucursale o nouă experiență care reflectă personalitatea maib și valorile noastre – mereu orientați către clienți, transparenți, profesioniști, demni de încredere, inovatori, agili, cu spirit de echipă. Rețeaua noastră de sucursale este și va rămâne în continuare partea tangibilă a brandului și identității noastre pentru clienți. Depunem eforturi pentru ca interacțiunea cu serviciile maib să fie cât mai simplă și mai ușoară, orice ar face și oriunde s-ar afla clienții noștri”, a declarat Giorgi Shagidze, președintele maib.
Ce face diferența?
Răspunsul este simplu - abordare, rapiditate, asistență personalizată. La intrarea în bancă fiecare vizitator va fi întâmpinat de „Consultantul clienți” – cel care determină necesitățile individuale privind serviciile bancare, îi oferă sprijin, consultanță și ghidează clientul către una din cele trei zone speciale.
Zona de autoservire
Este o zonă dedicată pentru clienții care își doresc să facă autonom și rapid anumite operațiuni la terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc. Consultantul clienți va oferi sprijin în utilizarea tehnologiilor digitale atât în mediul real, cât și în cel online, va ghida și orienta clientul spre zonele de deservire conform necesităților sale, fiind mereu alături pentru a crea experiențe de deservire de calitate fiecărui client.
Zona tranzacțională
Am pus accentul pe timpul și satisfacția clientului, trecând, astfel, la un nou nivel de deservire – „one-stop shop”, care permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea. Alte beneficii ale acestuia ar fi simplificarea fluxului operațiunilor, o comunicare productivă și asigurarea unei experiențe pozitive.
Zona consultativă
Zona consultativă, pe de altă parte, este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii, pentru a putea alege împreună cele mai potrivite soluții și a-l ajuta pe client să își atingă scopurile. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.
Sucursala reînnoită promite să reducă timpul de așteptare și să ofere soluții clienților pentru a obține serviciile dorite într-un mod rapid, eficient și confortabil. Totodată, noul model operațional presupune un spațiu liber, deschis, fără bariere între clienți, angajați și manager. Mai mult, directorul sucursalei nu are un birou separat, ci se află în mijlocul proceselor, fiind mai aproape de angajați și clienți, pentru a efcientiza operațiunile.
„Noile funcționalități operaționale au în spate filosofia noastră de business, au fost extrase din așteptările clienților prin sute de sondaje realizate și au fost testate timp de câteva luni în o serie de sucursale, unde am măsurat zilnic satisfacția clienților, iar rezultatele au demonstrat clar că aceasta este direcția în care trebuie să continuăm. În acest moment, noul model operațional este deja disponibil la Sucursala Buiucani și se implementează în întreaga rețea”, explică Aliona Stratan, prim-vicepreședinta maib.
Implementarea noii strategii maib s-a produs din dorința de a fi mai orientați către clienți, fapt care a determinat specialiștii băncii să genereze soluții inteligente, prin transformarea aspectului, dar și a modului de funcționare a sucursalei.
Relația cu beneficiarii serviciilor maib nu se încheie odată cu finalizarea procedurilor bancare, angajații băncii sunt prezenți și în alte etape de viață ale clienților, încercând să înțeleagă planurile și nevoile lor pe termen lung.
Străduința pentru a înțelege întotdeauna ambițiile și dorințele clienților este ceea ce permite ca activitatea bancară să nu se limiteze doar la o procedură financiară, dar să devină un stil de viață.
Mai multe detalii și informații despre noua identitate de brand maib găsiți aici
Despre maib
Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 59 de sucursale și 86 de agenții pe întreg teritoriul țării. Dintre acestea – 22 de sucursale și 32 de agenții se află în Chișinău, iar 37 de sucursale și 54 de agenții sunt distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Prin rețeaua sa vastă de sucursale, maib deservește circa un milion de clienți – corporații, întreprinderi mici și mijlocii, persoane fizice.
Sursa: unimedia.md