Moldova Agroindbank este un brand care s-a impus în timp prin putere financiară, soliditate, încredere, corectitudine, servicii și produse bancare de calitate și mereu la îndemână, dar și prin faptul că aduce permanent ceva nou clienților săi – fie că e vorba de produse sau servicii bancare pe care le lansează, de standarde noi sau know-how bancar.
2020 este probabil cel mai imprevizibil an din ultima perioadă și mai plin de provocări.
Este anul în care cuvântul cheie a fost și rămâne sănătate: ne-am dorit sănătate și am urat-o mereu echipei și clienților, am muncit pentru ca afacerile să reziste și ele efectelor pandemice, iar economiile clienților să fie în siguranță. Este anul care ne-a mobilizat și mai mult spre digitalizare, oferind comoditatea serviciilor bancare de la distanță. Totodată, 2020 ne-a demonstrat o dată în plus că putem fi victorioși doar uniți, doar prin responsabilitate socială, păsându-ne unii de alții.
Serghei Cebotari – Preşedintele Comitetului de Conducere al BC „Moldova Agroindbank” SA
De 29 de ani pe piață, MAIB continuă să fie liderul sectorului bancar la majoritatea indicatorilor financiari, în termeni de active, ROE și performanță bancară.
Pentru clienți, termenii financiari se traduc simplu, banca fiind alegerea numărul unu pentru creditare, plasare de depozite, diverse produse și servicii financiare.
Mereu cu mâna pe pulsul pieței, vizionară și cunoscând tendințele regionale și internaționale, MAIB și-a diversificat rapid portofoliul de produse bancare în direcția digitalizării, astfel că mesajul de comunicare „Ai o bancă întreagă în telefonul tău mobil” reprezintă chintesența relației de la distanță pe care o au astăzi clienții băncii: comod, direct din smartphone, oricând și de oriunde au acces la o multitudine de servicii bancare, fără a mai fi necesar să viziteze rețeaua de sucursale.Pentru brand, anul 2020 a însemnat consolidare, asumare de curaj, susținere, responsabilitate și empatie.
De 29 de ani pe piață, MAIB continuă să fie liderul sectorului bancar la majoritatea indicatorilor financiari, în termeni de active, ROE și performanță bancară.
Pentru clienți, termenii financiari se traduc simplu, banca fiind alegerea numărul unu pentru creditare, plasare de depozite, diverse produse și servicii financiare.
Deși 2020 este un an dificil în context global, eforturile MAIB au fost apreciate la superlativ atât de clienți, cât și de prestigioase juriuri de experți naționali și internaționali, care au premiat banca. Recent, The Banker a anunțat cele mai bune bănci din Europa, iar Moldova Agroindbank a fost desemnată „Cea mai bună bancă din Moldova”.
MAIB a primit titlul „Best Digital Bank Moldova” din partea experților Gllobal Banking și Finance Review, fiind apreciată ca cea mai digitalizată bancă din Moldova.
„Cea mai bună bancă din Moldova după calitatea activelor”, „ Cea mai bună bancă din Moldova după profitul înainte de taxe”, „Cea mai bună bancă din Moldova după capitalizare în 2019” – sunt distincțiile acordate de Finance Central Europe, care a analizat minuțios portofoliul și indicatorii financiari ai MAIB. Iar în plan local, Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova a conferit MAIB distincția „Mercuriul de Aur” la nominalizările „Marca Comercială Responsabilă Social” și „Reputație și încredere”, precum și premiul mare „Mercuriul de Cristal” la nominalizarea „Debutul anului” pentru lansarea LiberCard.
Sloganul Moldova Agroindbank este „Puterea stă în noi”, atât de sugestiv și în condițiile actuale: succesul, reușitele depind de fiecare în parte, iar o bancă puternică, de încredere, care îți înțelege necesitățile și îți devansează așteptările este cea mai bună alegere pentru a face afaceri și a dispune de banking de calitate.
În 2021, MAIB aniversează trei decenii de la fondare, un eveniment care cu siguranță va marca relația de afaceri cu clienții, deoarece dincolo de portofoliul de servicii și produse bancare Moldova Agroindbank oferă experiențe de calitate, investește în relații de lungă durată, surprinde prin inovativitate și este brandul care se reinventează în sensul bun, pentru ca circa cei un milion de clienți să dispună de tot ce este mai valoros și mai bun pe piața bancară din Republica Moldova.
Источник: vipmagazin.md