timpul.md: Înaintarea MOLDOVA AGROINDBANK pe piaţa serviciilor bancare la distanţă continuă prin lansarea soluţiei „Bank Flex MultiChannel”

BC „Moldova Agroindbank” SA şi-a stabilit în 2013 obiectivul de a înainta masiv pe calea aplicării celor mai noi soluţii de deservire bancară la distanţă, devenind astfel şi mai accesibilă pentru clienţi, graţie serviciilor sale electronice performante. Startul a fost dat prin utilizarea serviciului de „Semnătură mobilă” în procesul de accesare la distanţă a serviciilor bancare. În contextul aceluiaşi obiectiv, Moldova Agroindbank a produs o relansare şi o actualizare importantă a serviciilor bancare oferite la distanţă, integrându-le într-o platformă unică şi performantă - soluţia „Bank Flex MultiChannel”. Detalii despre noua soluţie şi toate avantajele acesteia aflăm din interviul cu Stanislav Ene, şef al Departamentului Tehnologii Informaţionale BC „Moldova Agroindbank” SA.

- Domnule Ene, ce reprezintă sistemul „Bank Flex MultiChannel” şi care sunt avantajele acestuia?

- Avantajul principal al sistemului „Bank Flex MultiChannel” este că acesta a integrat într-un tot întreg, pe o platformă unică, logică, funcţională şi comodă, cu design unic, cele mai importante servicii electronice accesibile clienţilor de la distanţă prin intermediul internetului, telefonului mobil şi telefonului fix. Conceptul soluţiei permite integrarea în sistem şi a altor canale de acces la distanţă cu cele mai mici customizări ale acestuia.

- Ne puteţi oferi mai multe detalii despre fiecare opţiune a „Bank Flex”-ului?

- Prin intermediul soluţiei „Bank Flex MultiChannel”, canalul Internet, sunt disponibile toate tipurile de transferuri din/ în conturi curente, de card şi depozit, tranzacţii forex, achitarea creditelor, mărfurilor şi serviciilor către furnizori, plăţi programate (cu data executării în viitor), consultarea stării conturilor, obţinerea extraselor din conturi şi a cursului de schimb valutar etc.

MAIB oferă și un serviciu exclusiv - Mobile Banking. Prin intermediul acestuia, clienţii pot efectua acelaşi spectru de operaţiuni bancare ca şi în cazul Internet Banking, accesând serviciul prin intermediul telefonului mobil. Astfel, de exemplu, în situaţia când depistaţi că soldul în contul de card este sub nivelul necesar efectuării unei plăţi sau extragerii de numerar, prin intermediul telefonului mobil, accesând opţiunea Mobile Banking, puteţi executa suplimentarea contului de card din cont curent sau de depozit, autoriza tranzacţia şi imediat extrage numerar de la bancomat sau achita plata respectivă utilizând cardul.

- Care-i destinaţia opţiunii SMS Banking în acest caz?

- Opţiunea SMS Banking permite clienţilor, care nu dispun de telefon performant cu acces la internet, să beneficieze de un şir de servicii bancare care sunt disponibile şi prin Internet şi Mobile Banking. Pentru a beneficia de serviciile necesare prin SMS Banking, este suficient să expediaţi cererea respectivă în formatul stabilit la numărul scurt 6242 (corespunde abrevierii MAIB de pe tastatura telefonului şi este număr unic pentru 3 operatori de telefonie mobilă).

Citește articolul: Înaintarea MOLDOVA AGROINDBANK pe piaţa serviciilor bancare la distanţă continuă prin lansarea soluţiei „Bank Flex MultiChannel”

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok