Atmosfera de acasă și zone cu experiențe unice. Sucursala maib „Constantin Tănase” a fost renovată conform noii identități de brand

Maib continuă să renoveze sucursalele sale conform identității de brand actualizate. Astăzi a fost prezentată sucursala „Constantin Tănase”, a 10-a la număr. Elementele cheie și de noutate constau în atmosfera care te face să te simți ca acasă, calitatea și eficiența serviciilor oferite pentru clienți. Pe lângă ambianța confortabilă, atmosfera relaxantă și personalul prietenos, în această sucursală se găsește o zonă unică concentrată pe deservirea clienților premium.

„În cadrul maib are loc o mare transformare. Această modernizare se face atât pe partea digitală, cât și pe partea fizică. Principalul scop al acestor schimbări este de a pune clientul în centrul atenției, astfel încât acesta să primească cel mai rapid, comod și calitativ serviciu. Astăzi am deschis una dintre cele mai mari sucursale maib. Ne-am străduit să schimbăm foarte multe aici: modelul de deservire a clienților, modul de gestionare a fluxurilor de clienți și, nu în ultimul rând, designul care este în concordanță cu brandul nostru”, a declarat președintele maib, Giorgi Shagidze.

Sucursala „Constantin Tănase” a trecut printr-o transformare enormă. S-a lucrat mult la fiecare detaliu, astfel încât spațiile să devină mai confortabile, colorate, luminoase și moderne. Toate acestea au un singur scop – clientul să se simtă ca acasă, liber, comod, confortabil.

„Am reușit în timp record să transformăm sucursala într-un spațiu confortabil, unde să vii cu plăcere pentru a beneficia de produse și servicii bancare moderne, personalizate, adaptate nevoilor pieței. Este a 10-a sucursală renovată și înțelegem că de fiecare dată ne reușește tot mai bine și mai bine să răspundem necesităților și așteptărilor clienților noștri. Ne bucurăm că alături de clienții noștri avansăm la nivelul următor de banking, devenim mai buni în tot ceea ce facem și ne dezvoltăm la standarde internaționale pentru a ține pasul inovațiilor de pe piață și cerințelor consumatorilor”, a declarat Aliona Stratan, prim-vicepreședintă maib.

După renovare, Sucursala „Constantin Tănase” este organizată în patru zone unice, unde clienții pot să realizeze operațiuni bancare atât individual, cât și cu ajutorul personalului băncii.

Zona de autoservire

Această zonă funcționează 24/24 și este dedicată operațiunilor bancare rapide, pe care clienții le pot face de sine stătător. Zona este una confortabilă, cu suficient spațiu liber, iar în cazul în care clientul întâmpină dificultăți se poate adresa unui angajat al băncii, asistentului clienți, care este mereu alături pentru a oferi suport și informație suplimentară. 

În această zonă, clienții pot face majoritatea operațiunilor bancare: plăți, schimb valutar, retrageri de bani etc.

Administrația băncii spune că în timpul apropiat zona de self-service ar putea fi extinsă, întrucât tot mai mulți clienți optează pentru autoservire.

Între această zonă și următoarea, există un spațiu dedicat informărilor. Prin urmare, atunci când clientul are nevoie de o anumită informație sau ajutor privind orientarea în bancă, asistentul clienți îl va ghida. Acesta va răspunde la întrebările clientului, îi va oferi anumite concretizări, îl va ajuta să înțeleagă direcția rândului electronic și să descarce aplicația mobilă.

Zona tranzacțională

Dacă clientul are o operațiune pe care nu o poate face singur, atunci rândul electronic va direcționa clientul la unul dintre ghișeele băncii, în funcție de operațiunea sa. O parte dintre aceste operațiuni au loc în zona tranzacțională. La ghișeele din această zonă se fac 90 % dintre operațiunile disponibile. Iar noutatea cea mai mare este că toate aceste operațiuni se fac la o singură persoană, prin urmare formula clasică operator-casier-operator a fost înlocuită cu o deservire mult mai rapidă și eficientă. 

E de menționat că există unele excepții. Acestea țin de tranzacții mari, care se fac la o casierie specială, dar care se află la doar câțiva metri distanță de ghișee. 

Deservirea în această zonă durează în jur de cinci minute. Totuși, există momente în care timpul se poate extinde din cauza diferitor circumstanțe sau clientul, pur și simplu, are nevoie de timp pentru a gândi anumite lucruri. Pentru aceste situații, în zona tranzacțională a fost creată o zonă de recreere cu măsuțe și scaune.

Zona consultativă

Aici se desfășoară consultările, fie că e vorba despre un credit sau de dezvoltarea unei afaceri, clienții sunt informați și ajutați de angajații băncii să aleagă cel mai potrivit produs. Comunicarea este directă și, ținând cont de specificul serviciilor prestate, zona este una semi-privată, care le oferă clienților posibilitatea să se simtă în siguranță.

Pentru această zonă, de asemenea, a fost amenajat un spațiu de așteptare. Acesta diferă un pic de spațiul din zona tranzacțională, întrucât este prevăzut pentru așteptări mai lungi.

Zona premium „alto”

Această zonă este o noutate pentru sucursalele maib. Este creată pentru clienții care au necesități mai sporite și mai puțin timp la dispoziție. Conceptul principal al acestei zone este concentrat pe atmosfera de acasă. Astfel, clienții vor găsi fotolii comode pentru așteptare și discuții. Vor putea savura ceai sau cafea împreună cu familia. Și decorul a fost ajustat potrivit conceptului, fiind caracterizat de eleganță și rafinament. Toate acestea au fost realizate pentru ca mediul bancar să devină o ambianță prietenoasă pentru clienți. 

Un punct forte al acestei zone este posibilitatea de a efectua toate operațiunile necesare într-un singur loc, începând de la consultanță și până la servicii de casierie. Tot aici, putem adăuga și securizarea, discreția spațiului, care le oferă clienților siguranță.

În această zonă vor fi deservite persoanele care au rulaje de card mai mari decât rulajele medii ale clienților maib. Administrația băncii explică că această zonă a fost creată cu scopul de a reduce așteptările clienților în funcție de operațiunile pe care le au aceștia și a spori comoditatea și eficiența prestării serviciilor.

Pe lângă aceste zone, un spațiu care este vizibil tuturor clienților după renovare este oficiul directorului. Acesta se află în zona centrală a băncii și este transparent.

„Directorul este aici pentru ca să observe tot, pentru ca să fie vizibil și să poată interveni imediat pentru a ajuta clienții. Are birou transparent, pentru că noi suntem transparenți. Directorul pentru noi nu este pur și simplu cineva care are poziție de conducere și subordonați, directorul este cel care ajută echipa să mențină confortul clienților noștri”, explică Aliona Stratan, prim-vicepreședintă maib.

Sucursala maib Constantin Tănase este amplasată pe str. Constantin Tănase 9/1, fiind la dispoziția clienților de luni până vineri, conform programului 9.0-17.00, fără pauză.

Amintim că recent s-au aliniat identității de brand reînnoite și sucursalele „Ion Creangă”, „Gheorghe Asachi”, „Pușkin” Bălți, „Miron Costin”, „Miron Costin Business Centru”, precum și mai multe agenții maib

Despre maib: este cea mai mare bancă din Moldova, care înglobează 137 de subdiviziuni, 58 de sucursale și 79 de agenții, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Prin rețeaua sa vastă maib deservește circa un milion de clienți – corporații, întreprinderi mici și mijlocii, persoane fizice.

Sursa:  diez.md

 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok