Cu o atenţie deosebită faţă de clienţii săi, MAIB continuă să modernizeze reţeaua de sucursale. Design modern, spaţii de deservire mai confortabile, tehnologii de ultimă oră – toate acestea sunt puse la dispoziţia clienţilor MAIB. Sucursala din oraşul Edineţ şi sucursala nr. 26 din or. Chişinău au fost renovate şi s-au aliniat acestor standarde.
Procesul de rebranding a celor două sucursale ale băncii, a inclus dotarea acestora cu un şir de comodităţi pentru angajaţi şi clienţi, cum ar fi: zone de aşteptare, de autoservire, consultanţi dedicaţi, etc. Procesul de modernizare a sucursalei nr. 26 a cuprins şi dislocarea acesteia. Pentru comoditatea clienţilor, sucursala a fost dislocată pe adresa bd. Mircea cel Bătrîn, 24/3, devenind mai aproape şi mai accesibilă pentru clienţi.
Pe lângă faptul că au fost modernizate, sucursalele şi-au extins şi spectrul de servicii prestate. În cadrul sucursalelor vor activa Centre de autodeservire 24/24, ceea ce înseamnă că clienţii vor avea acces non-stop la un spectru de servicii bancare mai larg. Pe lângă serviciile tradiţionale de retragere a numerarului la bancomat, clienţii vor putea efectua operaţiuni de: alimentare a contului de card în lei, dolari sau euro, schimb valutar, depunere a numerarului fără utilizarea cardului bancar, etc.
BC „Moldova Agroindbank” SA are una dintre cele mai mari reţele de distribuţie din ţară. Odată cu modernizarea reţelei de vânzări, MAIB dezvoltă canale noi de deservire la distanţă, sporeşte calitatea şi diversifică serviciile electronice deja implementate de bancă.
Procesul de rebranding a celor două sucursale ale băncii, a inclus dotarea acestora cu un şir de comodităţi pentru angajaţi şi clienţi, cum ar fi: zone de aşteptare, de autoservire, consultanţi dedicaţi, etc. Procesul de modernizare a sucursalei nr. 26 a cuprins şi dislocarea acesteia. Pentru comoditatea clienţilor, sucursala a fost dislocată pe adresa bd. Mircea cel Bătrîn, 24/3, devenind mai aproape şi mai accesibilă pentru clienţi.
Pe lângă faptul că au fost modernizate, sucursalele şi-au extins şi spectrul de servicii prestate. În cadrul sucursalelor vor activa Centre de autodeservire 24/24, ceea ce înseamnă că clienţii vor avea acces non-stop la un spectru de servicii bancare mai larg. Pe lângă serviciile tradiţionale de retragere a numerarului la bancomat, clienţii vor putea efectua operaţiuni de: alimentare a contului de card în lei, dolari sau euro, schimb valutar, depunere a numerarului fără utilizarea cardului bancar, etc.
BC „Moldova Agroindbank” SA are una dintre cele mai mari reţele de distribuţie din ţară. Odată cu modernizarea reţelei de vânzări, MAIB dezvoltă canale noi de deservire la distanţă, sporeşte calitatea şi diversifică serviciile electronice deja implementate de bancă.