Taxi pentru colaboratorii bancii

Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă cererea ofertelor de preţuri privind achiziţia serviciilor de taxi pentru colaboratoriii băncii.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. (022) 444-078.

 Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1. Experienţa ofertantului în domeniu nu mai mică de 3 ani.
2. Experienţa generală, partenerii – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de servicii similare oferite de participantul la licitaţie, recomandări din partea unor beneficiari de servicii.
3. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă rapoartele financiare pentru a. 2013 şi 9 luni ale anului 2014 (preferabil auditate).
4. Capacitatea tehnică a ofertantului – existenţa transportului auto (model auto) şi anul producerii.
5. Confirmarea înregistrării a ofertantului la organele de stat – se prezintă:
5.1 copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
5.2 copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;
5.3 licenţa şi autorizaţia pentru activitatea permisă;
5.4 extrasul din Registrul de stat al Camerei Inregistrarii de Stat.

6. INFORMAŢIA DESPRE PARTICIPANTUL LA ACHIZIŢIA EFECTUATĂ DE BC”MOLDOVA-AGROINDBANK”S.A.'' (Formularul Anexa Nr.10).
 Modul de întocmire a ofertelor:
a) Oferta se prezintă în limba română;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru serviciile solicitate;
d)Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
e) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.
 Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • mun.Chişinău, str. M.Costin, nr.9 , biroul 506;

 Persoane de contact:

  • Petru Dubrovin, e-mail:  petru.dubrovin@maib.md; tel/fax 022 444-078, 068 640 680;
  • Iurie Melnic, e-mail: iurie.melnic@maib.md;  tel. 022 31-09-38;

Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • 20 ianuarie 2015, inclusiv, orele 17-00

Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.

Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul cîştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok