Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă organizarea licitaţiei privind achiziţia serviciilor de curăţenie in încăperile băncii, pe teritoriul adiacent, schimbarea covoraşelor, curăţarea bancomatelor şi copertinelor şi curăţarea elementelor de panotaj exterior.
Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022 444 078.
Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1. Prezentarea copiilor următoarelor documente:
1.1. Certificatul de înregistrare a întreprinderii;
1.2. Extrasul din Registrul de stat al întreprinderilor şi organizaţiilor;
1.3. Certificatul de înregistrare a subiectului impunerii cu TVA.
2. Licenţa şi autorizaţia pentru activitatea permisă.
3. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă raportul financiar pentru a. 2013 şi 9 luni al anului 2014 (preferabil auditate).
4. Experienţa ofertantului în domeniu nu mai puţin de 3 ani (fie a companiei sau a managementului firmei (persoana responsabilă (obligatoriu)) – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de bunuri similare oferite de participantul la licitaţie, recomandări din partea unor beneficiari de Servicii privind calitatea serviciilor prestate (prezentarea minimum a 3 recomandări).
5. Existenţa infrastructurii care să permită prestarea serviciilor pe întreg teritoriul Republicii Moldova.
6. Numărul personalului angajat.
7. Existenţa spaţiului şi utilajului necesar pentru desfăşurarea activităţii de prestare a serviciilor, prezentarea listei materialelor, uneltelor, utilajelor substanţelor şi produselor utilizate la prestarea serviciilor de curăţenie.
8. Informaţia despre participantul la achiziţia efectuată de BC “Moldova Agroindbank”SA (Formularul anexa nr.5).
9. Informaţia despre participantul la achiziţia efectuată de BC “Moldova Agroindbank”SA (Formularul Anexa Nr.10).
Modul de întocmire a ofertelor:
a) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
b) Se prezintă numai o singură ofertă pentru serviciile solicitate;
c) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.
Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
- mun.Chişinău, str. Miron Costin, nr.9 , biroul 506;
Persoane de contact:
- Petru Dubrovin, e-mail: petru.dubrovin@maib.md; tel/fax 022 444-078, 068 640 680;
- Iurie Melnic, e-mail: iurie.melnic@maib.md; tel/fax 31-09-38
Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
- 28 noiembrie 2014, inclusiv, orele 17-00
Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.
Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul cîştigător al achiziţiei.