Achiziţia serviciilor de control/audit al proceselor tehnologice

Aviz privind organizarea achiziţiei
 
Prin prezenta, S.R.L. „MOLDMEDIACARD” anunţă licitaţia privind achiziţia serviciilor de control/audit al proceselor tehnologice, infrastructurii tehnologiilor informaţionale (TI) şi securitate informaţională în scopul investigării incidentului din cadrul companiei de procesare S.R.L. „MoldMediaCard” în perioada 21-23 iulie 2015
 
Caietul de sarcini poate fi ridicat la adresa: mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9, bir. 506,
Telefon: 022 444-078.
 
Cerinţele de calificare ale companiilor sunt următoarele:
 

  1. Cerinţe generale către companiile participante:
    1. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:
  1. copia certificatului de înregistrare a întreprinderii (dacă există);
  2. copia certificatului de înregistrare ca plătitor TVA (în cazul firmelor plătitoare de TVA);
  3. licenţa sau autorizaţia pentru activitatea permisă;
  4. extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice şi al întreprinzătorilor individuali, eliberat cu, cel mult, 30 zile înainte de prezentarea acestuia.
    1. Rapoartele financiare ale ofertantului pentru anul 2014 şi 2015 în cazul existenţei acestora (preferabil auditate).
    2. Lista companiilor, în special a băncilor, la care ofertantul a prestat servicii de audit de securitate sau TI. Ofertantul va prezenta recomandări din partea unor beneficiari de servicii similare.
    3. Recomandare din partea a cel puţin unui beneficiar de servicii similare.

 

  1. Cerinţe faţă de experienţa companiei în domeniul auditului securităţii informaţionale şi în domeniul tehnologiilor informaţionale:
    1. Companiile participante trebuie să posede experienţă practică dovedită la nivel local şi internaţional în domeniul auditului securităţii informaţionale şi tehnologiilor informaţionale, precum şi în domeniul oferirii serviciilor de consultanţă în domeniul securităţii informaţionale de nu mai puţin de 3 ani.
    2. Companiile, participante la concurs, trebuie să prezinte informaţia despre proiectele (contractele) realizate, ce au fost executate în ultimii cinci ani şi care trebuie să fie relevante serviciilor solicitate.
    3. Companiile participante trebuie să includă obligatoriu în echipa de proiect auditori certificaţi ai securităţii şi sistemelor informaţionale, specialişti certificaţi în gestiunea riscurilor TI.

 

  1. Cerinţe faţă de membrii echipei de lucru:
    1. Companiile participante vor declara în ofertă toţi membrii echipei de lucru.
    2. Experienţa dovedită a managerului proiectului şi a membrilor echipei este relevantă.
    3. Echipa Executorului trebuie să includă, cel puţin specialişti cu următoarele calificări:
  1. experţi şi auditori ce deţin certificări relevante în domeniul auditului securităţii informaţionale (ISO/IEC 27001 Lead auditor, CRISC, CISM, CISA, ş.a.). Unul dintre aceştia trebuie să îndeplinească rolul de manager al proiectului din partea executorului, va fi implicat la toate etapele proiectului şi va semna raportul de audit;
  2. un specialist, certificat în analiza riscurilor în sistemele informatice;
  3. experţi în analiza reţelelor complexe de transfer date şi configurarea securizată a acestora (in caz de necesitate).

 
Modul de întocmire a ofertelor:

  1. Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
  2. Se prezintă numai o singură ofertă pentru serviciile solicitate;
  3. Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
  4. Oferta se prezintă într-un exemplar, în plic sigilat.

 
Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
mun. Chişinău, str. M.Costin, nr. 9, biroul 506;
 
Persoane de contact:
Andrei Milosta, e-mail: andrei.milosta@maib.md, tel. 022 444-078, 068 600 576;
 
Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
25 septembrie 2015, inclusiv, orele 17:00
 
Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată la adresa sus-menţionată, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.
Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, S.R.L. „MOLDMEDIACARD” va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Prezentul aviz nu constituie o ofertă fermă a S.R.L. „MOLDMEDIACARD” de a efectua achiziţia şi S.R.L. „MOLDMEDIACARD” este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok