Achiziţia serviciilor de audit al sistemului de deservire bancară la distanţă ATM-banking

Prin prezenta, BC „Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă concursul privind achiziţia serviciilor de audit al sistemului de deservire bancară la distanţă ATM-banking.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022-444-078.

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea următoarelor informaţii şi documente:

  1. Participantul la concurs trebuie să dispună de experienţă relevantă şi reputaţie bună în domeniu, să deţină un portofoliu de proiecte similare. Participantul la concurs va prezenta lista băncilor comerciale, la care a efectuat un audit similar. Opţional, va prezenta recomandări din partea unor beneficiari de servicii similare.
  2. Participantul la concurs va prezenta informaţia privind componenţa nominală a membrilor echipei de proiect, deţinători a certificatelor de auditori în domeniile tehnologiilor informaţionale, va anexa CV-le acestora şi copia certificatelor deţinute. Membrii echipei trebuie să cunoască limba română.
  3. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:
  1. extrasul din Registrul Persoanelor Juridice, eliberat la o dată recentă, dar nu mai târziu de 2 săptămâni din data prezentării;
  2. copia certificatului de înregistrare ca plătitor TVA;
  3. licenţa şi/sau autorizaţia pentru activitatea de audit în domeniul tehnologiilor informaţionale.
  1. Rapoartele financiare ale ofertantului pentru anul 2015 (preferabil auditate).
  2. Informaţia despre participantul la achiziţia organizată de bancă – formularul anexa nr.5 şi formularul anexa nr.7 la Regulamentul privind modul de efectuare a achiziţiilor de bunuri, lucrări şi servicii.

Modul de întocmire a ofertelor:

a) Oferta se prezintă în limba română;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru serviciile solicitate;
d) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
e) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat şi ştampilat.

Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9 , biroul 506;

Persoane de contact:

Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:06 septembrie 2016,  inclusiv, orele 17:00.

Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok