Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă organizarea licitaţiei privind achiziţia mobilierului confecţionat individual sau importat standard pentru bancă.
Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 24-43-77
Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1.Certificatul de înregistrare a întreprinderii;
2.Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice al Camerei Înregistrării de Stat;
3.Licenţa şi autorizaţia pentru activitatea permisă;
4.Certificatul de înregistrare a subiectului impunerii cu TVA;
5. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului-se prezintă raportul financiar pentru anul 2010 (preferabil auditat);
6.Experienţa ofertantului în domeniu nu mai puţin de 7 ani (fie a companiei sau a managementului firmei (persoana responsabilă (obligatoriu).
7.Experienţa generală, partenerii – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de servicii similare oferite de participantul la licitaţie, recomandări din partea unor beneficiari de bunuri.
8.Numărul personalului angajat;
9.Lista personalului specializat în domeniu cu indicarea funcţiilor deţinute;
10.Existenta spaţiului si utilajului necesar pentru desfăşurarea activităţii de producere a mobilerului;
11.Lista materialelor şi pieselor folosite la producerea mobileruluii, furnizorii acestora cu confirmarea lor prin certificate de calitate;
12.Posibilitatea de executare a mai multor comenzi concomitent;
13.INFORMAŢIA DESPRE PARTICIPANTUL LA ACHIZIŢIA EFECTUATĂ DE BC”MOLDOVA-AGROINDBANK”S.A.'' (Formularul Anexa Nr.10 ).
Modul de întocmire a ofertelor:
a) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
b) Se prezintă numai o singură ofertă pentru bunurile solicitate;
c) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată pînă la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
d) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.
Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
- mun.Chişinău, str. Cosmonauţilor, nr.9 , biroul 609;
Persoane de contact:
- Veaceslav Popodneac, e-mail: veaceslav.popodneac@maib.md; tel. 40-48-48;
- Petru Dubrovin, e-mail: petru.dubrovin@maib.md; tel/fax 24-43-77, 0686 40 680;
Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, pînă la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.
Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
- 08 aprilie 2011, inclusiv, orele 17-00
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, pînă la semnarea contractului cu ofertantul cîştigător al achiziţiei.