Achiziţia lucrărilor de instalare şi reconstrucţie/modernizare/reparaţie a reţelelor locale de calcul şi telecomunicaţii la sediile băncii

Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă licitaţia privind achiziţia lucrărilor de instalare şi reconstrucţie/modernizare/reparaţie a reţelelor locale de calcul şi telecomunicaţii la sediile băncii

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022-444-078.
Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:

  1. Experienţa ofertantului în domeniu nu mai mică de 3 ani.
  2. Experienţa generală, partenerii – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de produse/servicii similare oferite de participantul la licitaţie, recomandări din partea unor beneficiari.
  3. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă raportul financiar pentru a.2015 (preferabil auditat).
  4. Calitatea bunurilor  - confirmate de certificate de calitate(conformitate).
  5. Confirmarea înregistrării  ofertantului la organele de stat – se prezintă:
    1. copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;
    2. licenţa şi autorizaţia pentru activitatea permisă;

5.3. Extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice, eliberat nu mai târziu de 2 săptămânii până la data prezentării acestuia.
6.    Informaţia despre participantul la achiziţia efectuată de BC “Moldova Agroindbank”SA   (Formularul Anexa nr. 7 la Procedura „Gestionarea procesului de achiziţionare a bunurilor, lucrărilor şi serviciilor prin cererea de oferte”.
Modul de întocmire a ofertelor:
a) Oferta se prezintă în limba română;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru lucrările solicitate;
d) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată pînă la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
e) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.
          Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • mun.Chişinău, str. Miron Costin, nr.9 , biroul 506;

Persoane de contact:

  • Grupul Achiziţii, e-mail: andrei.milosta@maib.md ; tel. 022-444-078, 068 600 576;
  • Stanislav Ene,  e-mail: stanislav.ene@maib.md; tel. 022- 445-306, 069 102 763 .

Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, pînă la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.
Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
4 mai 2016, inclusiv, orele 17:00
Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, pînă la semnarea contractului cu ofertantul cîştigător al achiziţiei

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok