Achiziţia cardurilor bancare cu CIP şi cardurilor bancare cu CIP fără Contact.

Prin prezenta, BC „Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă licitaţia privind achiziţia cardurilor bancare cu CIP  şi cardurilor bancare cu CIP fără Contact. Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022-444-078.

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea următoarelor informaţii şi documente:

  1. Experienţa ofertantului în domeniu nu mai mică de 3 ani. Prezentarea informaţiei despre participantul la licitaţie se va efectua în corespundere cu Formularul – Informaţii generale despre ofertant.
  2. Experienţa generală, partenerii – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de produse/servicii similare oferite de participantul la licitaţie, recomandări din partea unor beneficiari.
  3. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă rapoartele financiare pentru anul 2015 (preferabil auditate) şi cel disponibil pentru anul 2016.
  4. Informaţia privind capacitatea tehnică a ofertantului;
  5. Calitatea bunurilor  - confirmate de certificate de calitate(conformitate).
  6. Confirmarea înregistrării  ofertantului la organele de stat – se prezintă:
  • Copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;
  • Copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
  • Licenţa şi autorizaţia pentru activitatea permisă;
  • Copia certificatului de atribuire a codului fiscal;
  • Extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice, eliberat nu mai târziu de 2 săptămânii până la data prezentării acestuia.
  1. Documente confirmative cu privire la certificarea de către sisteme internaţionale de plăţi cu carduri „Visa Inc”,  „MasterCard WW” şi American Express Group Services Limited pentru producerea cardurilor de plată.
  2. Documente confirmative precum că cardurile produse corespund tuturor cerinţelor în vigoare „Visa Inc”, „MasterCard WW” şi American Express Group Services Limited.
  3. Informaţia despre beneficiarii efectivi ai companiei.

Modul de întocmire a ofertelor:

a) Oferta se prezintă în limba română;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru serviciilor solicitate;
d) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
e) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat şi ştampilat.

Locul depunerii documentelor de calificare şi a ofertei:

  • mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9 , biroul 506;

Persoane de contact:

  • Andrei Milosta, e-mail: andrei.milosta@maib.md; tel. 022-444-078, 068 600 576;
  • Radu Pascaru, e-mail: radu.pascaru@maib.md; tel. 022-303-504, 069 711 977.

Data limită de depunere a documentelor de calificare şi a ofertei: 10 februarie 2017, inclusiv, orele 17:00.
 
Agentul economic poate prezenta oferte doar personal. În cazul în care ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok