Prin prezenta, BC „Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă licitaţia privind achiziţia calculatoarelor, imprimantelor şi altor echipamente, inclusiv servicii de mentenanţă
Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022-444-078.
Cerinţele de calificare prevăd prezentarea următoarelor informaţii şi documente:
- Experienţa ofertantului în domeniu nu mai mică de 3 ani.
- Experienţa generală, partenerii – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de produse/servicii similare oferite de participantul la licitaţie, recomandări din partea unor beneficiari.
- Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă raportul financiar pentru a.2015 (preferabil auditat).
- Calitatea bunurilor - confirmate de certificate de calitate(conformitate).
- Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:
- copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
- copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;
- licenţa sau autorizaţia pentru activitatea permisă;
- Extrasul din Registrul de stat al întreprinderilor şi organizaţiilor de la Camera Înregistrării de Stat a Ministerului Dezvoltării Informaţionale al Republicii Moldova.
- Informaţia despre participantul la achiziţia efectuată de BC“Moldova Agroindbank”SA (Formularul anexa nr. 7 la Regulamentul privind modul de efectuare a achiziţiilor de bunuri, lucrări şi servicii).
Modul de întocmire a ofertelor:
a) Oferta se prezintă în limba română;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru bunurile solicitate;
d) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
e) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat şi ştampilat.
Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
- mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9 , biroul 506;
Persoane de contact:
- Maria Tabarcea, e-mail: maria.tabarcea@maib.md; tel. 022-444-078, 068 600 576;
- Stanislav Ene, e-mail: stanislav.ene@maib.md; tel. 022-445-306, 069 102 763
Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
06 iulie 2016, inclusiv, orele 17:00.
Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.
Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.