Specialist în Guvernanța Datelor

În acest rol vei avea următoarele sarcini:

  • Monitorizează și asigură calitatea datelor prin definirea și aplicarea regulilor, standardelor și metricilor de calitate a datelor;
  • Colaborează cu administratorii și deținătorii de date pentru a rezolva problemele de calitate a datelor și pentru a asigura o îmbunătățire continua;
  • Asistă la dezvoltarea și implementarea unui cadru de guvernanță a datelor cuprinzător, inclusiv politici, proceduri și standard;
  • Sprijină stabilirea rolurilor, responsabilităților și responsabilității pentru guvernanța datelor în întreaga organizație;
  • Asigură conformitatea cu reglementările relevante de protecție a datelor și cu politicile interne;
  • Realizează evaluări de risc pentru date și implementează controale pentru a reduce riscurile asociate datelor;
  • Asigură documentarea corespunzătoare și urmele de audit pentru activitățile de management al datelor;
  • Acționează ca o legătură între unitățile de afaceri, echipele IT și de management al datelor pentru a asigura alinierea la inițiativele de guvernanță a datelor;
  • Organizează programe de instruire și conștientizare pentru a promova cele mai bune practici de guvernanță a datelor în întreaga organizație.

Cerințe față de candidat și calități personale:

  • Diplomă de licență în managementul informațiilor, informatică, administrarea afacerilor sau un domeniu similar;
  • Certificările relevante (de exemplu, CDMP, CIMP, DGSP) reprezintă un avantaj;
  • Experiență de cel puțin un an în guvernanța datelor, managementul datelor, managementul proiectelor, managementul schimbărilor sau un domeniu similar;
  • Înțelegere solidă a principiilor de guvernanță a datelor, management al calității datelor și conformitate reglementară;
  • Abilități excelente de analiză și rezolvare a problemelor;
  • Abilități puternice de comunicare și colaborare, cu capacitatea de a lucra eficient cu echipe transversal;
  • Cunoștințe despre instrumentele de management al datelor, baze de date și instrumente de vizualizare a datelor reprezintă un avantaj;
  • Atenție la detalii și un angajament pentru acuratețea și integritatea datelor.

În echipa maib vei beneficia de:

  • Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
  • Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
  • Tichete de masă;
  • Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
  • Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
  • Flexibilitate de a lucra hibrid;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
  • Gamă largă de reduceri la partenerii maib

Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună. 

*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.

Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!

Despre maib:

Maib este cea mai mare bancă din Republica Moldova și liderul sectorului bancar din țară. Echipa maib este formată din peste 2400 de angajați, reprezentând puţin peste un sfert din angajaţii sectorului bancar din Moldova.

Stilul de lucru agile, programul flexibil/ hibrid, dress code-ul smart casual și adresarea la „per tu” sunt doar câteva dintre elementele culturii maib care ne diferențiază și pentru care angajații au îndrăgit maib ca brand de angajator.

În echipa maib te vei bucura de un mediu de lucru prietenos și provocator, vei crește în carieră și îți vei putea pune în evidență atuurile tale profesionale.

Te așteptăm în echipa maib

 

take the first step

completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta

(.doc,.pdf,.docx,.rtf)
delete file
we guarantee the security of the information provided when completing the online application
Received!
the request has been successfully sent and will be processed from Monday to Friday, from 9:00 to 17:00.

if you apply outside office hours, on weekends or holidays, we will contact you the next working day.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok