Manager produse | Daily Business Banking
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
- analiza produselor necreditare destinate persoanelor juridice;
- definirea produselor necreditare în canalul digital: web & mobile;
- identificarea soluțiilor simple si rapide de optimizare a proceselor existente;
- identificarea tuturor sistemelor și modul lor de funcționare pentru funcționarea eficientă a produsului dezvoltat;
- identificarea soluțiilor și descrierea cerințelor ce implică dezvoltări tehnice;
- interacțiunea și gestiunea tuturor celor implicați pentru atingerea obiectivelor;
- analiza metricilor produsului, generarea ipotezelor pentru îmbunătățirea acestora;
- planificarea și monitorizarea realizării tuturor activităților în cadrul unui proiect;
- analiza piețelor externe pentru identificarea celor mai bune oportunități de elaborare a unui produs digital;
- coordonarea arhitecturii aferente soluției identificate;
- gestionarea end to end a procesului/proiectului atribuit cu asigurarea livrabilelor în termen;
- definitivarea cerințelor business aferente funcționalității necesare;
- definitivarea contractelor si mappingului corespunzător serviciilor de integrare derivate din proiectul gestionat;
- validarea fluxurilor as is/to be cu stakeholderii implicați;
- testarea manuală a funcționalitatilor solicitate spre realizare.
Competențe și abilități care te fac potrivit/potrivită pentru această funcție:
- studii superioare în domeniul financiar-economic;
- experiență în banking, product/process management;
- cunoașterea proceselor și produselor destinate clienților – persoane juridice;
- experiență în dezvoltarea produselor bancare în canalele digitale;
- experiență în definirea API/serviciilor de integrare contracte si mapping;
- abilitate de gestionare a sarcinilor corespunzător termenilor stabiliți.
În echipa maib vei beneficia de:
- mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
- oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
- tichete de masă;
- credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
- asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
- flexibilitate de a lucra hibrid;
- oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
- gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Funcția este localizată în: mun. Chișinău.
Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.
Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!
take the first step
completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta
if you apply outside office hours, on weekends or holidays, we will contact you the next working day.