Manager Customer Care, Direcția Customer Care
În acest rol vei contribui la asigurarea suportului la distanță pentru segmentul de clienți persoane juridice, cât mai rapid și calitativ.
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
- Escaladarea cazurilor cu care se adresează PJ prin apel telefonic, colaborarea cu alte departamente pentru soluționare;
- Primirea apelurilor de la clienți PJ pe diverse solicitări/ întrebări/ concretizări si deservirea calitativă a acestora;
- Abordare individuală și gestionarea corectă a adresarilor clienților PJ prin apel telefonic.
Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:
- Studii în domeniul economic/financiar sau alt domeniu relevant;
- Experiența bancară în domeniul suport clienți ar constitui un avantaj;
- Atenție la detalii, ritm înalt de lucru, capacitatea de a asculta, abilități de comunicare (verbală și în scris);
- Flexibilitate;
- Cunoaşterea fluentă a limbilor română, rusă.
În echipa maib vei beneficia de:
- Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
- Tichete de masă;
- Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
- Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
- Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Funcția este localizată în sediul Miron Costin.
Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.
Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!
take the first step
completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta
if you apply outside office hours, on weekends or holidays, we will contact you the next working day.