Expert Financiar

Suntem în căutarea unui coleg pasionat de cifre pentru a se alătura echipei noastre. În calitate de Expert Financiar vei contribui la întocmirea rapoartelor financiare conform Standardelor Internaționale, asigurând corectitudinea datelor și colaborând eficient cu echipa și auditorii externi.

În acest rol vei avea următoarele sarcini:

  • Întocmirea situațiilor financiare individuale și consolidate ale Băncii conform Standardelor Internaționale de Raportare Financiară (SIRF) în termenele stabilite;
  • Întocmirea și prezentarea rapoartelor către Banca Națională a Moldovei (BNM) (FINREP, rapoarte în scopuri prudențiale etc.) în termenele stabilite;
  • Extragerea, prelucrarea și verificarea corectitudinii și integrității bazelor de date utilizate în pregătirea rapoartelor financiare;
  • Comunicarea cu auditorul extern și asigurarea colectării și furnizării informațiilor solicitate de către auditor în cadrul misiunilor de audit în termenele stabilite;
  • Asigurarea suportului membrilor echipei și altor subdiviziuni în cadrul Băncii la întocmirea situațiilor financiare SIRF și rapoartelor prezentate către BNM;
  • Eficientizarea și automatizarea procesului de raportare;
  • Participarea la elaborarea rapoartelor ad-hoc, conform solicitării.

Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:

  • Studii superioare în domeniul economic (e.g. finanțe, contabilitate);
  • Experiență de cel puțin 2 ani în sistemul financiar-bancar, companii de audit sau/și consultanță;
  • Cunoștințe în SIRF și acte legislative BNM;
  • Abilități funcționale avansate in MS Office (în particular Excel);
  • Experiență în pregătirea rapoartelor SIRF individuale și consolidate și/sau a rapoartelor băncilor către BNM va continui un avantaj;
  • Examene susținute în cadrul certificărilor internaționale (e.g. ACCA, CFA etc.) vor constitui un avantaj;
  • Gândire ordonată și constructivă, perseverență și capacitatea de rezolvare rapidă a problemelor profesionale;
  • Abilități de comunicare verbală și scrisă în limba română și engleză (la nivel avansat – C1/C2).

În echipa maib vei beneficia de:

  • Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
  • Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
  • Tichete de masă;
  • Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
  • Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
  • Flexibilitate de a lucra hibrid;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
  • Gamă largă de reduceri la partenerii maib.

Funcția este localizată în: mun. Chișinău.

Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună. 

*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.

Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!

Despre maib:

Maib este cea mai mare bancă din Republica Moldova și liderul sectorului bancar din țară. Echipa maib este formată din peste 2400 de angajați, reprezentând puţin peste un sfert din angajaţii sectorului bancar din Moldova.

Stilul de lucru agile, programul flexibil/ hibrid, dress code-ul smart casual și adresarea la „per tu” sunt doar câteva dintre elementele culturii maib care ne diferențiază și pentru care angajații au îndrăgit maib ca brand de angajator.

În echipa maib te vei bucura de un mediu de lucru prietenos și provocator, vei crește în carieră și îți vei putea pune în evidență atuurile tale profesionale.

Te așteptăm în echipa maib!

 

take the first step

completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta

(.doc,.pdf,.docx,.rtf)
delete file
we guarantee the security of the information provided when completing the online application
Received!
the request has been successfully sent and will be processed from Monday to Friday, from 9:00 to 17:00.

if you apply outside office hours, on weekends or holidays, we will contact you the next working day.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok